begynt å planlegge?

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei! Har dere begynt å planlegge 1 årsdagen? :) Her har jeg planlagt på fult, men har en samboer som sier jeg ikke trenger å starte enda siden det er godt over 1 mnd til. Her sliter jeg med å redusere mengde folk da jeg har en stor familie som forventer å komme. Vet dere allerede hvor mange som kommer? Og hvor stopper det hos deg? hos besteforeldre eller oldeforeldre? Når blir han/hun 1 år? :) Gleder meg som et lite barn å feire 1 årsdagen hans! :D:D
 
Har begynt å planlegge så smått.. Vi tar det over to dager, hans familie den 4. og min på selve dagen, den 5. Her kommer tanter, onkler, besteforeldre, oldeforeldre,gamletanter, gamleonkler, tremenninger og faddere ;)
 
Tanter, onkler, besteforeldre og oldeforeldre kommer til kaffimat på dagen. Blir ikke så storslått, men blir nok koselig. :)
 
Begynt som smått. Men sliter veldig med å finne ut om vi skal ta det over to dager eller om vi bare tar alle samtidig :p frister mest å ta alt samtidig :p hehe. Han blir 1 år 6 desember :) herregud som tiden flyr. Ekke lenge siden han bare lå på puppen å nå løper turboen rundt her både høyt å lavt hele dagen :p hehe
 
Ja har begynt å planlegge då noen fra min familie som bor 6 timer unna kommer :D
Satt dato og invitert gjester, begynt så smått å planlegge maten :)
 
Begynt å planlegge litt i hvertfall. Var å kjøpte bursdagsgave i dag :D blir nok bare 2 tanter, en onkel, farmor og bestemor og bestefar som kommer. Hun har 8 oldeforeldre så skjønner ikke hvordan jeg skulle fått plass til alle sammen :eek:
 
Min har bursdag 22/12, så vi inviterer til 4. Søndag i advent. Vi lager mat og setter frem kaker og sier at det er åpent hus mellom 12-18. Da kan folk komme og gå som de vil på det tidspunktet og ingen kommer nok til samme tidspunkt, så de får nok til å sitte mens de er her. Vi har ganske stor familie begge to. Folk har det også ganske hektisk midt i jula, så vi velger å gjøre det slik.
 
Oi! det var genialt! kanskje jeg burde også ha sånt åpent hus da jeg ikke har plass til alle her. selv om jeg fikk plass til 45 stk i dåpen. vett dere hva dere skal ha til mat allerede? da jeg ikke har peiling på hva vi skal servere. Her feirer vi den 19. desember selv om han har bursdag den 18. Tenkte å ha bare kjernefamilien den 18 fordi han har julebord den dagen i barnehagen, så han er kanskje litt sliten etter det. Har allerede planlagt kaken da :) det skal vær 3 etasjers kake med ugler og kirsebærtre, men så er det sånn at jeg liker å bake kaker og sånn til bursdager, dåp osv.
 
Her har han forresten 12 oldeforeldre der ALLE lever!
 
Hei! Har dere begynt å planlegge 1 årsdagen? :) Her har jeg planlagt på fult, men har en samboer som sier jeg ikke trenger å starte enda siden det er godt over 1 mnd til. Her sliter jeg med å redusere mengde folk da jeg har en stor familie som forventer å komme. Vet dere allerede hvor mange som kommer? Og hvor stopper det hos deg? hos besteforeldre eller oldeforeldre? Når blir han/hun 1 år? :) Gleder meg som et lite barn å feire 1 årsdagen hans! :D:D

Hun blir 1 29.desember. Her ber vi alle som er i familie med kjærester. Så vi blir ca 30. Vi har leid lokale fra borettslaget :)

Tenker tema rosa og gull, pølser og snurrepizza, kaker, godis og cupcakes/ cakepops. Middagsglass til å drikke av. Også har jeg bestilt kake av en dame ;)
ImageUploadedByBV Forum1447188675.951612.jpg

Sånn skal den se ut
 
Back
Topp