Begynt å miste melken

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Ja, tror det er det som er årsaken til at vesla er skikkelig utilpass for tiden, merker at hun blir sint og oppkavet på puppen og er en stund siden jeg har sett henne fornøyd etter amming, så jeg måtte kjøpe tillegg i dag og vesla er knappe 2 mnd :( Har litt frossen melk som jeg skal bruke opp først, men allerede etter 1 flaska i kveld roet hun seg, og var ufattelig bedagelig og fornøyd. Håper melken vil komme fort tilbake, jeg har jo hatt enorme mengder før :(

Huff skjønner godt at du syns det er leit!
Legg til frøkna så ofte ho vil og pass på å tenke på deg selv også! Få nok hvile, mat og pleie:)
Lag deg en "ammekurv" og bli i senga eller sofaen:) masse lykke til! Dette klarer du :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer på om jeg kan ha vært en av de som ikke har hatt særlig næring i melken tross de store mengdene...Vesla har ikke vært så fornøyd som hun har vært i kveld i hele sitt snart 2 mnd gammelt liv. Hun har ligget alene å bare laget godlyder, suttet på hendene og nå sovnet hun bare på et blunk! Noe hun ALDRI har gjort før!

Jeg må også innse at jenta mi er mer tilfreds med erstatning. Og hun drikke mye erstatning etter hver gang jeg har ammet meg tom. Og jeg har alltid ammet henne så ofte hun vil. Også flere ganger på natten for å øke. Men dessverre. Først syntes jeg det var leit, men nå ser jeg veldig tydelig hvor viktig det er at hun får erstattning. Det viktigste er at hun får det hun trenger.

Sent from my iPhone using BV Forum

ja, det absolutt viktigste er jo at babyene får det de trenger,erstatning eller ei :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp