begynt å legge på dere?

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Hei jenter.

Har dere begynt å legge på dere litt? begynner magen å vise?
Her merker jeg at magen viser svagt og mer om kveldene ihvertfall. På bilder så ser man hvor magen vil komme, tydelige konturer. Ellers merker jeg at jeg har fått litt mer på hoftene og rumpa :S

legger ved et lite magebilde så kan dere se hva jeg mener.
ser tydelige konturer rundt magen hvor den etterhvert vil vise mer og mer.
12+1 på bildet <3

har ikke lagt på meg 1 kg engang og dongeribuksene har ikke blitt litt trangere..
jeg blir litt usikker av det.. er alt ok inni der.. er 11+2 i dag og har barn fra før, så da skal no magen komme tidligere sies det..
men jeg håper den bare gjemmer seg inni flesket ;)

Jeg har ikke lagt på meg no men kiloen har flyttet på seg. nå er jeg veldig slank og veier ikke mer en 58 kilo til legens fortvilelse. har alltid vært slank og tynn så er jo normal da, men håper jeg legge rpå meg snart.
Buksene mine er trangere. synes det er ubehagelig å gå i dongri bukser så har forlengst flyttet inn i tights.
men merker ikke noe størrelse på magen egentlig. den blåser seg opp utover kvelden.

Forsvant egentlig litt etter at livmora trakk seg oppover.

Så magen din kommer nok snart. noen får jo ikke noe spes mage før et godt stykke ut i svangerskapet ;)

Har gått ned 1 kg siden eg blei gravid og der står den ennda.

Herremiiiin! Veide meg akkurat og har lagt på meg 4 kg fra "normalvekta" mi! FIRE kg! Allerede! Har ikke kommet til 12 uker en gang! Nå er det slutt på is og sjokolade som trøst på formen! Oh, ble helt svett her :D Nå må jeg hente litt viljestyrke innerst og fikse meg smoothie istede for Ben&Jerry is på kveldene ;)

neei, jeg gikk ned 2 kg de første 12 ukene, og nå prøver jeg å snu trenden...
derimot har livmoren presset tarmene mine oppover tror jeg, for så tjukk som dette har jeg aldri vært før... og det er ikke bebisen som lager den akkurat.

i dag har vi fortalt det til famillien, alle ble veldig glade. Åhh, det er spennende dette prosjektet altså!!

Mozzarella skrev:
Herremiiiin! Veide meg akkurat og har lagt på meg 4 kg fra "normalvekta" mi! FIRE kg! Allerede! Har ikke kommet til 12 uker en gang! Nå er det slutt på is og sjokolade som trøst på formen! Oh, ble helt svett her :D Nå må jeg hente litt viljestyrke innerst og fikse meg smoothie istede for Ben&Jerry is på kveldene ;)

Hahaha ikke for å være fæl men hahahaha. huff jeg har litt sær humor om dagene. jeg ler og gråter samtidig
Jeg spiser bare grønne epler =O klarte ikke presse i meg godteri de første månedene. og epler smaker fremdeles bedre en godteri.

Du kan jo prøve å skylde på at noe er galt med vekta (og jeg lider av sterkt overtrøtthet) =P ihihi tror jeg kommer til å skylde på vekta, men jeg har angst for å legge på meg ikke sånn anoreksi type bare at dersom vekta sier 62 så vil jeg legge om hele matrutinene mine spise sunnere osv. for å ikke legge på meg. Jeg får panikk. (har jo angst og syk panikk som overtar litt i hverdagen)

Men herregud er jo en grunn til at du har lagt på deg du skal jo ha en baby høna mi =) <3 <3 <3

Fru Novia skrev:
neei, jeg gikk ned 2 kg de første 12 ukene, og nå prøver jeg å snu trenden...
derimot har livmoren presset tarmene mine oppover tror jeg, for så tjukk som dette har jeg aldri vært før... og det er ikke bebisen som lager den akkurat.

i dag har vi fortalt det til famillien, alle ble veldig glade. Åhh, det er spennende dette prosjektet altså!!

Det er vel slik vi merker det først at livmoren presser tarmene oppover.
Så herlig å få fortalt det =) Er det første babyen deres?
Jeg er ivrig etter å begynne å gjøre mer for å forberede til den lille. Min mor er også helt med på å begynne å handle inn. Hun fikk vite det for noen dager siden hun også det var utrolig stas =)

Ja, merker det nå. Ser ikke såå mye når jeg ser i speilet, men ser det godt når jeg bare ser ned på magen min. Blir jo skikkelig "redd" for at det synes:P Har jo ikke fortaøt noe til noen ennå .P

Mozzarella skrev:

Helt normalt da :) Sånn er jeg og var i forrige svangerskap. Selv om jeg ikke spiste noe mer enn til vanlig så begynte fettlagrene til etter fødsel og amming og bygge seg opp allerede :)

(Jeg gikk opp 19kg til sammen, men alt har forsvunnet av seg selv igjen)

Så fin mage du har!:) Ser godt at det er en babymage allerede.
Jeg også har fått ganske mye mage. Redd for at det snart blir avslørt på jobb. Tenkte å vente til etter ferien,men det spørs om det går... :S
Har ikke vært på vekten jeg, og har ikke så mye lyst, for jeg er nok motsetningen av flere av dere her. Jeg kan umulig ha gått ned.... :S

Jeg har lagt på meg jeg også, gått opp ca 4 kg nå jeg også, syns det er mye.. men nå har heldigvis matlysten begynt å gå litt på retur, så kanskje det bremser litt nedover nå. (Kan håpe i allefall) La faktisk på meg mer første trimester enn andre trimester sist også, så :)

Jeg har fått en del mage. Og de kiloene som har kommet sitter nok på magen i tillegg til rumpe og lår. :p Livmoren min er allerede rett over navelen, så det presser godt oppover så magen min føles ganske stinn..

:)

hei!!!
Magen har kommet for fullt den,men er nå 6.5kg under normal vekten

Har gått ned 1 kg,men begynner å legge på meg nå kjennes det ut som :(
Og liten mage har jeg fått :)

6 kg i minus til nå. Ser ikke anntydning til mage. Får bare være tålmodig. Den blir vel stor nok til slutt :)

Haha, så fine dere er som kan trøste meg litt! Nå har det seg sånn at jeg er ganske liten av natur, både i høyda og i bredda, så føler selv det sees så godt når det kommer noen kg! Men vet jo at det er naturlig, det kom bare litt raskere enn jeg var forberedt på ;) Jeg har også vært litt opphengt i å ikke komme over en viss grense på vekta før jeg har snudd om kostholdet, nå må hode mitt bare skjønne at det skal være sånn ;)

*Secret* skrev:

Helt normalt da :) Sånn er jeg og var i forrige svangerskap. Selv om jeg ikke spiste noe mer enn til vanlig så begynte fettlagrene til etter fødsel og amming og bygge seg opp allerede :)

(Jeg gikk opp 19kg til sammen, men alt har forsvunnet av seg selv igjen)

Takk! Første gang jeg er med på den her forandringen. Vet veldig mange legger på seg mye under første svangerskap for så å være mer forsiktig gjennom andre og tredje, så tenkte jeg skulle gjøre et forsøk på å være litt bevisst fra starten. Vi får se om jeg klarer å motstå fristelsene ;)

Back
Topp