Begynt å kjøpe Baby klær og ting? :D

Love To Be Mom <3 :)

Betatt av forumet
:D:D
Noen som ar begynt å kjøpe inn?? Jeg gleder meg vilt til å vite kjønn så skal jeg begynne smått med bittesmå klær ogsånn :p

Legg ut bilde her eller link til gøyale ting :D

Har sett de har massevis av ting på ebay feks :D

Vi vil ikke kjøpe inn noe før godt ut i graviditeten og et stykke forbi uke 12 ellers risikerer vi at fallhøyden blir så utrolig mye større....tror også vi venter til etter OUL så vi kanskje kan få vite kjønn.

Men det er jo så kjekt med en sånn her tråd likevel hvor vi kan hente inspirasjon fra hverandre :happy:
Absolutt gøy å kikke mens man venter!

Nei, ikke trenger vi noe særlig heller. Har tenkt å ønske meg litt til jul.

Merker at jeg ikke helt tør begynne å se på det engang...
Har sagt til meg selv at jeg hvertfall må vente til etter oul. Da vet man jo kjønn også.:rolleyes:
Men, vi har et rom som overhodet ikke er klart som barnerom (mangler blant annet gulv...)

Så til dere som har barn fra før, når tar man egentlig i bruk barnerommet?
Bør det være klart før ungen kommer eller er det egentlig ikke noe hast?

Har ikke turt å kjøpe noe selv heller enda. Blir vel å vente til vi vet kjønn kanskje denne gangen. Har en jente fra før så blir det jente så har vi jo masse fra før heldigvis :)) men legg ut bilder hvis dere kommer over noe bra da, selvom dere ikke skal kjøpe :))

Jeg venter til ultralyd i uke 18. Forrige gang fikk vi vite at vi skulle ha gutt på tidlig ultralyd. Men på oul var det jente :-)

Men kan selvfølgelig kikke på nøytrale klær da :D

Merker at jeg ikke helt tør begynne å se på det engang...
Har sagt til meg selv at jeg hvertfall må vente til etter oul. Da vet man jo kjønn også.:rolleyes:
Men, vi har et rom som overhodet ikke er klart som barnerom (mangler blant annet gulv...)

Så til dere som har barn fra før, når tar man egentlig i bruk barnerommet?
Bør det være klart før ungen kommer eller er det egentlig ikke noe hast?[/QUOTE. Vi hadde rommet klart under graviditeten,greit å ha det klart du har nok å henge fingrene i når babyen kom er, brukte det med engang da vi hadde stellebordet der inne,sov der fra 6 mnd.

Har så mye fra før at det kun er klær som må byttes ut hvis det blir en jente. Venter til OUL med å planlegge.

Back
Topp