Begynt å jobbe?

MissAugust

Gift med forumet
Mange som har begynt å jobbe igjen? Je skal være hjemme en mnd til, blir rart å jobbe igjen trur je. Litt godt å komme seg mer ut, men je koser meg hjemme m lillesnupp og så blir nok rart

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har egentlig permisjon til 17mai. Men skal ta ulønnet permisjon fram til 1 august, håper også og ha fått ny jobb innen jobbstart.

Jeg begynte å i januar, men jeg jobber som hudpleiekonsulent for mary kay og har kurs på kvelden når mathea sover. Passer meg perfekt, sammen med hu hele dagen og jobber på kvelden

Jeg pleier å ha kurs et par kvelder i uka og noen ganger har jeg det på dagtid, men da er mathea med og da er det vanligvis hos damer som har unger på samme alder :)

Har vært hjemme siden i 2002, og ser ikke ut til at jeg kommer meg ut riktig enda. Men, målet er studier på privat basis frem til aug 2014.

Jobbet siden september :) full tid de siste månedene og når vi kommer hjem skal jeg kose meg med permisjon og ferie nesten helt frem til august med unntak av to jobbeuker i juni :)

Permisjonen min var over 20 mars. Begynner å jobbe i slutten av august. Skal ikke påstå at jeg gleder meg men vi trenger de ekstra pengene..

Back
Topp