Begynt å jobbe?

Papillon

Elsker forumet
Jeg har begynt å søke på stillinger i kommunen, med arbeidsstart 1. august. Er glad jeg skal ha fri hele sommeren, men kommer ikke til å ha inntekt, så det blir litt kjedelig. Håper jeg får en deltidsstilling, for å jobbe 100% tror jeg kan bli litt hardt til å begynne med. Er det mange av dere som har begynt å jobbe nå? 

begynner  i 100% stilling om 3 uker. her er pappan så heldig og skal være hjemme hele sommeren til 1 august så har vi 3 uker med litt krise før ida begynner i barnehagen. men jeg begynner i ny jobb, har flytta internt i kommunen bare så håper jeg får ferie rundt den tia. 

I dag er det min siste dag i permisjonen. Fra og med i morgen er det pappaen som er i permisjon. Men heldigvis begynner jobben min med 10 dagers ferie. Hihi. 10. april er det imidlertid ingen kjære mor. Da er det rett på med gym og samfunnsfag og norsk i 10. klasse. Puha!

Har ikke begynt å jobbe enda, har ikke noe jobb, men skal søke fra 1 august, fått barnehage fra 6 august, Pappan har begynt sin perm fra førstkommende mandag, så vi skal gå hjemme 3 mnd sammen.

Jeg studerer på liksom :P har ikke kommet ordentlig i gang enda, men skal ha permisjon fra studiene enten 0,5 eller 1,5 år etter dette semesteret, så blir vel å søke jobb fra høsten hvis vi får barnehageplass til knøttet.

jepp, startet for to uker siden, er så digg.. og beste er at jeg ikke kan ha telefon på jobb.. så meg tid 8 timer hver dag..

Nei, her blir det hjemmemamma Kristine frem til august 2013 tenker jeg. Veldig glad de er to stykker da så de kan underholde hverandre litt ;)

Jepp, jobbet siden 1 mars. Mannen har perm annenhver uke siden jeg har fast turnus, så skal jeg ha en mnd fra  20 august da jeg tar innkjøring i barnehagen =)

Jepp, jobbet siden 1 mars. Mannen har perm annenhver uke siden jeg har fast turnus, så skal jeg ha en mnd fra  20 august da jeg tar innkjøring i barnehagen =)

Back
Topp