Begynt å få mage?

Er noe oppblåst på kvelden, men ellers ikke noe mer mage enn før jeg ble gravid...håper den snart kommer!

Jeg ser en veldig tydelig liten kul om morgenen (har forstått at det er den som er reell?) for om kvelden ser det ut som jeg er hvertfall 6 mnd på vei, og den magen er helt kulerund [emoji28]

Jeg har kun oppblåst mage, spesielt på kvelden som hos de fleste [emoji5] Men jeg følger jeg har fått litt mer mage enn hva jeg hadde før, men kan være at jeg innbiller meg bare [emoji23] Vil jo ha mage [emoji6]

Er ganske oppblåst på kveldene.
Sist fikk jeg ikke mage før ca uke 19. Blir spennende og se om jeg får tidligere denne gangen :)

Ikke så mye å skryte av hær. 11+5 og dette er rett etter stort inntak av mat :D men håper den kommer snart. ❤

Vedlegg

• IMG_0411.JPG
    IMG_0411.JPG
    318 KB · Visninger: 57
Jeg føler ikke jeg har fått noe mage enda, kun lovehandles, men min mor er fast bestemt på at hun ser jeg har begynt å få litt mage :) Hun hadde til og med fått spørsmål fra ei veninne lm jeg var gravid :p

ef9b709e1e6131d75a5a5b58e843eba1.jpg

Gikk ned 18kg rett før jeg ble gravid igjen [emoji85] så detta er litt sånn passelig "mnjæh"... hehe. Men var nesten like ille sist gang også. Ble sånn riiimelig svær tilslutt. 12 uker nå.. Forsvant heldigvis fort sist, satser på det samme nå [emoji23][emoji28]

Back
Topp