Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ser en veldig tydelig liten kul om morgenen (har forstått at det er den som er reell?) for om kvelden ser det ut som jeg er hvertfall 6 mnd på vei, og den magen er helt kulerund [emoji28]
Jeg har kun oppblåst mage, spesielt på kvelden som hos de fleste [emoji5] Men jeg følger jeg har fått litt mer mage enn hva jeg hadde før, men kan være at jeg innbiller meg bare [emoji23] Vil jo ha mage [emoji6]
Jeg føler ikke jeg har fått noe mage enda, kun lovehandles, men min mor er fast bestemt på at hun ser jeg har begynt å få litt mage Hun hadde til og med fått spørsmål fra ei veninne lm jeg var gravid
Gikk ned 18kg rett før jeg ble gravid igjen [emoji85] så detta er litt sånn passelig "mnjæh"... hehe. Men var nesten like ille sist gang også. Ble sånn riiimelig svær tilslutt. 12 uker nå.. Forsvant heldigvis fort sist, satser på det samme nå [emoji23][emoji28]