Begynt å få mage?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Er det flere som begynner å få mage? Jeg er 11 uker i morgen og magen er allerede nokså synlig. Trodde ikke man fikk mage så tidlig så lurte nesten bare på om jeg begynte å bli tjukk. Det er mulig jeg bare er oppblåst og ikke klarer å trekke inn magen lenger. Føles litt sånn også [emoji12]

Last edited:
Veldig lite her hvertfall, 9+1 :)
Er slank fra før, synes kanskje litt om kvelden fordi jeg blir mer oppblåst da!

Var veldig oppblåst før, men nå har magen trukket seg sammen igjen og man kan ikke lenger se noe. Er 11+1 i dag og er tredjegangs. Regner med at den kommer snikende snart. Med de to andre kom den i uke 22 og uke 16.

Nah, regner ikke med å få det før i mai/juni kanskje? Har altfor mye magefett fra før av! [emoji14]

Er nok endel oppblåst, men her er det som har kommet. Den er kanskje litt større om kvelden, men ikke mye. Er andregangs og fikk tidlig mage sist også.

Fikk tidlig mage med nr1 og har begynt å få nå. Like stor morgen som kveld.

Har fått en liten søt bump som ikke forsvinner ja ❤ er første mann :)

Har også fått en liten babymage, er så koselig [emoji1] merker det når jeg ligger også, føler livmoren er allerede rett under navlen [emoji85] er 12+2 og andregangs :)

Huff, ja :D
Den er like stor nå som da jeg var 16 uker på vei sist.

Jeg har fått en bitte bitte bitte liten bump på venstre side. Kjenner også at det er litt hardere der enn på høyre side. Gleder meg virkelig til den blir enda mer synlig :D

Jeg aner ikke hva jeg Har, men magen går ikke å trekke mye inn :sorry:

Skal fortelle det på jobb på fredag etter vi har vært på UL på torsdag. Gleder meg til å kunne slappe av mer....

Jeg har fått litt. Men når den attpåtil er oppblåst kan jeg se riktig så preggers ut. Merker at de to eldste har sendt et par mistenksomme blikk i retning magen min:rolleyes:

Jeg føler bare hele magen er blitt større, uten at det er tegn til noen babykul. Merker det veldig på uniformsbuksa på jobb som er helt uten stretch. Skikkelig ubehagelig å gå i!:wtf:

Jeg har fått litt og en del oppblåst fortsatt.. men det går ikke ann å skjule og den er rett under navlen med full blære også [emoji4] både kjenner og ser når jeg ligger på rygg.

På kvelden ser det ut som jeg er 6 måneder på vei, om morgenen er magen helt flat. Jeg blir tydeligvis bare veldig oppblåst i løpet av dagen! :knegg:

Jeg vet heller ikke hva som er hva med denne magen.. Var ikke flat fra før av, og den er ikke blitt mer flat heller..[emoji12] men tror mye skyldes luft og at dobesøkene kan opptre så sjeldent som hver 3. dag[emoji15] ser tidvis ut som jeg er langt på vei, og andre ganger som jeg bare har lagt på meg litt[emoji51] mener å kjenne at det er litt hardere på ene siden enn den andre, men 100% sikker er jeg ikke[emoji12]

Er slank og magen er flat enda, fikk ikke mage før uke 25 med første, så får vel ikke mage før ca uke 25 denne gangen heller[emoji30] Er ikke oppblåst heller.. Vil ha maaage[emoji2][emoji23]

Ser ut som jeg er i 4-5 måned, men det gjorde det før jeg ble gravid også [emoji53] Litt mer oppblåst nå da, men tror ikke det er noe baby som vises ennå

Back
Topp