Begynt å få mage jeg...

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
En kul nederst på magen med masse luft:p
Har dere merket noe?
Sent from my HTC Legend using BV Forum

Masse luft:) og veldig hard mage, å ta på altså:) men trente mage i går, så er veldig støl :) vanskelig å si hva det er:)

ser ut som jeg er 20uker på vei :P

er veldig oppblåst... og ser ut som jeg er halvveis. ser det tilogmed om jeg suger inn magen..!! jeg som ikke ville ha mage før jeg er halvveis... kan glemme det skjønner jeg... :-P

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Er ikke så oppblåst enda, heldigvis... Men venter bare på at det skal komme =P

med begge mine tidligere ble jeg kjempestor fort, når jeg var 11 uker på vei så jeg ut som en gjennomsnittlig gravid på 4-5 mnd... Dette var selvsagt bare vann, men forferdelig trått siden jeg måtte bære den ekstra vekten i så mange mnd... men nå tror jeg faktisk ikke det blir sånn, jeg har gått ned så mye siden forrige svangerskap, at jeg tror jeg kan holde meg forholdsvis slank til magen kommer av seg selv ;) Men ja, har merket luften alt ja.... :p

luft det er jeg mye av så ser ut som en babymage :)
I går så kjøpte samboeren lakris så jeg fikk litt bort den trege magen, men nå i dag når jeg våknet var jeg så innmari støl nederst i magen og bak om ovenfor rompeballene mine.. Normalt?

Kan ikke huske noen av svangerskapa selv om det er kun den 1 jeg har fått ærend til å føde <3

med en blanding av luft og hard mage så blir det ikke bra nei....

Back
Topp