Begynt å drømme?

indigo85

Elsker forumet
Hadde i natt min første drøm om babyen og for en deilig drøm det var. Skal jeg tolke den riktig får jeg en gutt denne gangen også. Spennende å se om drømmen stemmer denne gangen som den gjorde sistgang :)

Noen flere som har begynt å drømme om babyen ennå?

Det er mest dagdrømming jeg gjør siden desember 2010! (siden jeg fant ut at jeg var gravid av 1.babyen jeg mistet).
Derfor står jeg på med prøving, ser ikke for meg at jeg IKKE skal få et barn til mer.
Ønsket er megastort, og min 1/2 cm baby er allerede stor for meg!
Har tenkt hvordan jeg vil ha babyrommet, og forsiktig skrivet på noen navn :)

Drømmer masse rart, sånn som sist da jeg var gravid. Men ikke om babyen da..

Koselig å dagdrømme å da. Blir bra når tiden går litt og ting blir litt tryggere. Gleder meg sykt til uke 12. Navn har jeg så å si klart alt og babyrommet står å venter forhåpentlighvis fra jul av hvis samboeren min klarer å bli ferdig med oppusingen:)

indigo85 skrev:
Koselig å dagdrømme å da. Blir bra når tiden går litt og ting blir litt tryggere. Gleder meg sykt til uke 12. Navn har jeg så å si klart alt og babyrommet står å venter forhåpentlighvis fra jul av hvis samboeren min klarer å bli ferdig med oppusingen:)

Jeg gleder meg også VELDIG til uke 12! 6 uker til, pffffffffff
Her må vi flytte dattera mi ut av babyrommet først, hun skal til syrommet mitt, men den må pusses opp, isoleres. Vi liker å pusse opp skikkelig....
Så nok å gjøre for mannen min. Syrommet mitt skal bli flyttet til legorommet til barna.
Bare koselig, kan jeg sy mens dem leker!

Nei, ingen drømmer om babyen enda, bare masse andre rare drømmer (mye sexdrømmer, hehe). Vi har et helt hus vi skal pusse opp, men det er nok ferdig om 1 mnd, og da kan jeg dekorere barneværelse akkurat som jeg vil:)

Ja i natt drømte jeg om den lille for første gang faktisk! Litt rar drøm hehe, vi hadde kommet hjem fra sykehuset og ingen av oss hadde fått med seg hvilket kjønn det var. Jeg skiftet bleie på babyen og da så jeg at det var en gutt. Sist gang drømte jeg alltid at vi fikk jente (vi har to gutter) og nå drømmer jeg at det er gutt så kanskje jente nå :-)

Nei, sånne drømmer har ikke jeg hatt, ikke med de forrige heller. Men datteren min "så" jeg i en drøm mange år før jeg i det hele tatt begynte å tenke på å få barn og her om dagen fikk jeg sånn deja vu med sønnen min, det var akkuratt som jeg hadde opplevd akkuratt det vi gjorde da før. Merkelig.

Tror det er mye som surrer i hodet om dagen, for de to siste nettene har jeg liksom 'stressa' om natta. Følelsen av å ikke sove, våkner hele tiden, grubler... slitsomt. Satser på roligere netter fremover! :)
Dagdrømming derimot: jepp :-D Gleder meg!

Back
Topp