Begynt å blitt så spent

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
På hvordan denne babyen blir! Mine to første var snille som engler, sov hele natten,hadde aldri kolikk eller luft, sov mye på dagen selv om de sov hele natta, alltid i godt humør o.s.v.... Enn om det liksom er "vår tur" nå til å virkelig få smake på hvordan det er å ha baby i hus?? Er såå spent, vi har vært så bortskjemte liksom på å ha baby i hus. Men merker allerede at svangerskapet her er helt annerledes enn de to første(som var helt lik), kvalmen er ekstrem, og magen allerede oppsvulmet!

Hva tenker dere på nå som dere skal bli foreldre? Hva er dere mest spent på?

Er spent på hvordan han/hun ser ut, hvordan den "oppfører" seg mtp søvn, mat o.l. Om vi får en snill eller hylende baby :P Første gangen for oss så egentlig er jeg spent på absolutt alt!! Veldig spent! :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Tenker litt jeg også. Sønnen min på 3 var kolikk barn som varte i fem mndr så er rimelig bra forberedt ;) men dette svangerskapet er også helt annerledes.

hehe! har igrunn ikke tenkt på det. jeg tenker bare at jeg vil ha med meg ungen min hjem uten noen alvorlige feil

Jeg er så spent på hvem han/hun er.. Personlighet, lukten, ansiktsuttrykk, hva som beroliger, hva som fanger oppmerksomheten.. Ååå, jeg er allerede dypt forelsket, det er brutalt å måtte vente så lenge med å få hilse på.. ;)

Back
Topp