Begynt å blød

Oktoberjenta

Elsker forumet
I morges merket jeg at jeg hadde begynt å blø. Ikke mye og det var brunt blod. Har innimellom hatt stikkinger nederst i magen de siste 2-3 dagene også. Har jo lest at man ikke trenger å bekymre seg så veldig når det er brunt blod men siden det er første gang jeg er gravid er det utrolig skummelt. Tenker å ringe legen i morgen også, evt dra på privat ul bare for å sjekke om alt er ok.

Jeg trodde også at brunt blod var "ok" men i mitt tilfelle var det ma, begynte ikke blø friskt før etter jeg fikk kur som skulle støte ut fosteret.. Ta deg en tur å få undersøke! Er ikke kjekt å gå å lure, jeg gikk i flere dager før jeg kom inn og de er grusomme!! Hvor langt er du på vei?

Krysser fingrer :)

Jeg trodde også at brunt blod var "ok" men i mitt tilfelle var det ma, begynte ikke blø friskt før etter jeg fikk kur som skulle støte ut fosteret.. Ta deg en tur å få undersøke! Er ikke kjekt å gå å lure, jeg gikk i flere dager før jeg kom inn og de er grusomme!! Hvor langt er du på vei?

åh:( ma er når fosteret er utenfor livmoren eller? jeg har så lite peiling på alt med graviditet å gjøre altså. skal nok gå å få sjekket uansett i morgen jeg da.Har sluttet å blø nå men er fortsatt bekymret. Jeg er 13 uker i morgen.. Ikke alltid man får slappe helt av etter de 12 ukene altså:(

MA er en missed abortion, som betyr at av en eller annen grunn har fosteret sluttet å utvikle seg og har dødd :( Har selv opplevd dette med blødning i uke 13, hvor det ikke hadde vært liv laga siden uke 7. Ikke meningen å skremme deg, men ta kontakt med lege i morgen slik du får sjekket det ut. sender deg en god klem og håper at alt er som det skal :)

MA er en missed abortion, som betyr at av en eller annen grunn har fosteret sluttet å utvikle seg og har dødd :( Har selv opplevd dette med blødning i uke 13, hvor det ikke hadde vært liv laga siden uke 7. Ikke meningen å skremme deg, men ta kontakt med lege i morgen slik du får sjekket det ut. sender deg en god klem og håper at alt er som det skal :)

åå, skummelt det der:( var på tidlig ul 8+3 var alt ok men man vet jo aldri. Satser på at det ikke er noe

Det er større sannsynlighet for at alt er bra når du først har sett at hjertet er begynt å slå, så ikke mist motet kjære deg!!!! :love022

Det er større sannsynlighet for at alt er bra når du først har sett at hjertet er begynt å slå, så ikke mist motet kjære deg!!!! :love022

tror du det? Ble litt lettet nå.. :) Ringte til kvinneklinikken og hun sa at det var mange som får liten blødning rundt uke 12-13. Og snakket med svigersøster og hun opplevde det samme med sin første. Håper virkelig det ikke er noe alvorlig.

tror du det? Ble litt lettet nå.. :) Ringte til kvinneklinikken og hun sa at det var mange som får liten blødning rundt uke 12-13. Og snakket med svigersøster og hun opplevde det samme med sin første. Håper virkelig det ikke er noe alvorlig.

Ja, det er det som ofte blir sagt ihvertfall da det ofte går galt akkurat rundt der hjertet skal begynne å slå. Krysser som sagt fingrene for deg :) Jeg hadde likevel villet kontaktet fastlege i morgen eller bestilt ul ved privat klinikk slik at du slipper å uroe deg :)

Ja, det er det som ofte blir sagt ihvertfall da det ofte går galt akkurat rundt der hjertet skal begynne å slå. Krysser som sagt fingrene for deg :) Jeg hadde likevel villet kontaktet fastlege i morgen eller bestilt ul ved privat klinikk slik at du slipper å uroe deg :)

takk:) ja skal ringe imorgen til legen og hvis jeg ikke får sjekket noen sted bestiller jeg time til privat. Ser ut som hun jeg var hos privat forrige gang har ledig i morgen og

takk:) ja skal ringe imorgen til legen og hvis jeg ikke får sjekket noen sted bestiller jeg time til privat. Ser ut som hun jeg var hos privat forrige gang har ledig i morgen og

Hørtes ut som en lur plan :) Oppdater oss når du vet da :)

Lykke til! Var heller ikke meningen å skremme deg, men er godt å få sjekket opp i.. Aldri kjekt med blødning!! :) Håper alt er ok i magehuset ditt :) :)

Lykke til i morgen, håper alt er fint :)

Nå sitter jeg hos legen og venter på å komme til på ultralyden.. De har jo fullbooket i dag men hun kunne ta meg innimellom kundene så får håpe jeg kommer til snart. Er så glad jeg får komme til i dag

Så heldig du kunne få komme inn i dag og slippe å lure lenge! Lykke til!! Oppdater når du vet mer :)

Så heldig du kunne få komme inn i dag og slippe å lure lenge! Lykke til!! Oppdater når du vet mer :)

Ja var heldig der:) hadde uansett prøvd å få til time på privat i dag om ikke. Jeg er så altfor bekymret til å vente noen dager for å se, Hehe. Skal oppdatere dere når jeg har vært inne. Krysser fingrene for at alt er bra:)

Krysser fingrene for deg! Satser på at alt er bra:)

Back
Topp