Vet ikke om det betyr at jeg skal takke for meg, eller om det er håp. Noen med erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke smerter. Startet i går. Ikke veldig mye.Er det mye? Har du smerter?
Tusen takk <3Jeg tenker masse på deg og håper alt står bra til med den lille![]()
Høres ut som om det ikke trenger å være noe galt, men greit å sjekke hos legen Godt å høre at det gikk fint med søsteren dinSøsteren min blødde mye i svangerskapet sist. Mer en jeg blør ved mensen. I mange mnd. Du kan jo gå til en sjekk hos legen og måle HCG. I morgen og på fredag og se om det stiger eller synker.
Godt å høre at det kan være normalt. Skal måle HCG i dag og fredag, det blir nok en laang helg før jeg får svarJeg blødde sist svangerskap. Begynte vel å blø allerede uke 5 eller noe. Skjedde flere ganger med varierende mengde! Sluttet i andre trimesterhan ble født i uke 24, men det hadde ingenting med saken å gjøre. Så vil anbefale deg å ta tidlig ultralyd eller hcg-måling
![]()
Godt å høre at det kan være normalt. Skal måle HCG i dag og fredag, det blir nok en laang helg før jeg får svarOj, uke 24 er tidlig. Det må ha vært tøft! <3