Begynt å blø

Søsteren min blødde mye i svangerskapet sist. Mer en jeg blør ved mensen. I mange mnd. Du kan jo gå til en sjekk hos legen og måle HCG. I morgen og på fredag og se om det stiger eller synker.

Håper det ordner seg for deg:Heartred Høres ut som om det ikke trenger å være noe galt, men greit å sjekke hos legen :)

Ville dratt til legen som Evamor sier:) bare for å sjekke. Håper alt står bra til med den lille<3

Søsteren min blødde mye i svangerskapet sist. Mer en jeg blør ved mensen. I mange mnd. Du kan jo gå til en sjekk hos legen og måle HCG. I morgen og på fredag og se om det stiger eller synker.
Godt å høre at det gikk fint med søsteren din :) Da har jeg bestilt legetime for å måle HCG, takk for tips!

Satser på at det går helt fint med deg og den lille. ❤️

Jeg blødde sist svangerskap. Begynte vel å blø allerede uke 5 eller noe. Skjedde flere ganger med varierende mengde! Sluttet i andre trimester :) han ble født i uke 24, men det hadde ingenting med saken å gjøre. Så vil anbefale deg å ta tidlig ultralyd eller hcg-måling :)

Jeg blødde sist svangerskap. Begynte vel å blø allerede uke 5 eller noe. Skjedde flere ganger med varierende mengde! Sluttet i andre trimester :) han ble født i uke 24, men det hadde ingenting med saken å gjøre. Så vil anbefale deg å ta tidlig ultralyd eller hcg-måling :)
Godt å høre at det kan være normalt. Skal måle HCG i dag og fredag, det blir nok en laang helg før jeg får svar :) Oj, uke 24 er tidlig. Det må ha vært tøft! <3

Blod trenger ikke å bety noe, men noen ganger er det et tegn på at ting går galt. Jeg har opplevd begge deler. Blod er skummelt uansett. Krysser fingrene for at alt er fint:)

Godt å høre at det kan være normalt. Skal måle HCG i dag og fredag, det blir nok en laang helg før jeg får svar :) Oj, uke 24 er tidlig. Det må ha vært tøft! <3

Uff ja, av og til føles helger unødvendige ut haha! Jeg tok tusenvis av tester bare for å se at strekene ikke ble svakere, men hcg-måling er jo mye bedre! Krysser fingrene for deg!
Ja, det var veldig tøft. Savner han hver dag. Levde i 20 timer utenfor magen <3 sterkingen min.

Håper testen i morgen viser fin stigning. :)

Jeg hadde bittelitt blod i går, og det føles virkelig ikke greit å oppleve.

Back
Topp