Begynt å blø

mrs.g

Glad i forumet
Jeg har begynt å blø og er redd det blir en SA. I dag er jeg 7+2. Jeg hadde blødninger forrige svangerskap også, men da var det liksom helt fra starten sv og gjennom hele første trimester. Da gikk det fint, så det er jo en mulighet for at dette også er en uskyldig blødning, men jeg vil gjerne sjekke det, så har fått time til privat UL i dag kl. 12. Veldig spent!

Jeg har begynt å blø og er redd det blir en SA. I dag er jeg 7+2. Jeg hadde blødninger forrige svangerskap også, men da var det liksom helt fra starten sv og gjennom hele første trimester. Da gikk det fint, så det er jo en mulighet for at dette også er en uskyldig blødning, men jeg vil gjerne sjekke det, så har fått time til privat UL i dag kl. 12. Veldig spent!

Så bra dere får sjekket i dag! Krysser fingre og tær for at det er en uskyldig blødning! [emoji173]️

Krysser fingrene[emoji171] Hadde blødning for en liten uke siden selv og fikk sett hjerte banke på ul. Ikke blødd mer siden :)

Uff, ikke greit med blødninger, selvom det sikkert er uskyldig så blir man jo redd :(
Flott at du får sjekket med en gang, lykke til :Heartred
Krysser fingrene for at det går bra!

Da har jeg vært på ul. Alt så fint ut og hjertet slo :-) Deilig følelse, selv om de 1400,- var litt sure penger for 5 minutter med titting på en liten bønne! Haha! Jaja, da kan jeg slappe av iallfall. Ble flytta fra 1.mars til 3.mars, så da er jeg bare 7+0

Så godt å høre! Heia bønna! 1400 kan være verdt det for litt ro i sjelen. [emoji56]

Så godt å høre! Heia bønna! 1400 kan være verdt det for litt ro i sjelen. [emoji56]
Ja, det var derfor jeg dro. Vi reiser på ferie i morgen, og orket ikke å gå og være stressa hele ferien, fordi jeg ville spare de pengene liksom... :-)

Åå så fantastiske nyheter :Heartred

Back
Topp