Begynt å blø

Ros1

Glad i forumet
Det startet i går kveld, hvor det var slim med blod. Og før jeg gikk å la meg fikk jeg masse blod. Akkurat som mensen kom. Ikke blødd i natt, men like mye blod når jeg gikk på do når jeg våknet. Har litt stikninger i magen. Skal på UL til mandag, så får vente å se hva da...

Noen andre som har hatt det sånn hvor alt er vært bra?? Eller er det SA?

Hei! Jeg hadde småblødninger i uke 5. Var på ul å alt var bra. D var bare helt små blødninger annehver dag ca. Di sier hvis d er abort skal d være klumper i og du får rier. Håper d går bra ))))

Har blødd så det rant og dryppet (sorry detaljene) - med eldste. Men gikk helt fint. Hadde blødning omtrent ved 4 uker, så 5 uker, så 8 uker - hvis jeg husker riktig. Sånn at jeg tenkte "nå mister jeg". Men han hadde det fint.

Håper ul gir et positivt svar! Blødning er ikke farlig med mindre det er fra graviditeten, logisk nok..........

Fjärild skrev:
Har blødd så det rant og dryppet (sorry detaljene) - med eldste. Men gikk helt fint. Hadde blødning omtrent ved 4 uker, så 5 uker, så 8 uker - hvis jeg husker riktig. Sånn at jeg tenkte "nå mister jeg". Men han hadde det fint.

Håper ul gir et positivt svar! Blødning er ikke farlig med mindre det er fra graviditeten, logisk nok..........

Blør som om jeg skulle hatt mensen.. (og har igrunn veldig lite når jeg har vanlig mensen, men litt mer de første dagene) Så håper at alt er bra. Jeg har liksom ikke noe følelse på at jeg mister heller, og jeg har jo ikke vondt. Men greit at man er litt forbredt også. Men tenker positivt og så jeg håper på at UL går bra 

Back
Topp