Begynner stressa litt nå........

Rebbis

Flørter med forumet
Er halvveis nå, men enda ikke kjent noe liv. Vet jo at det kan ta noen uker til.....men har følelsen av at alle andre begynt å merke. :( (Er førstegangs, så veldig usikker på alt)
Igår kveld følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Pleier å kjenne "ubehag" når jeg trykker på magen....å det pleier være hardt. Men igår var det mykt, å kjente ikke noe. Er nesten en måned til jeg skal til jordmor igjen.......Å samboer`n blir nesten enda mer urolig hvis jeg sier noe....ikke mye støtte det. *sukker*

vet du hvor morkaka ligger?

I tillegg kan du jo ta kontakt med jordmor eller lege dersom det fortsetter, og du fortsatt er veldig bekymret... de er der for å hjelpe ;)

Det er helt sikkert ikke noe galt. Jeg kjente ikke snev av liv før jeg var godt over 19 uker med min første, og vet at det er vanlig å ikke kjenne før 23-24 uker for noen. Men hvis du friker ut litt så får du sikkert komme på en sjekk:)

Jeg er 21+2 men jeg har heller ikke kjent noe liv enda! Morkaken min ligger framme...
Så kanskje morkaken din også ligger framme?

Ikke bekymre deg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Husker ikke hva jordmor sa om det på UL...men jeg mener hun sa noe om det ja....... Må spørre samboer eller svigermor (hun var og med) om de husker hva hun sa.

Back
Topp