Begynner og forberede det uungårlige..

LillTrille

Glad i forumet
At prinsen snart kommer;;) Trur jeg har fått litt "nesting syndromet" hehe Vi er ferdig med barnerommet, kjøpt vogn. Og på onsdag har jeg avtalt med samboern min at vi skal en tur på ikea og div butikker for å gjøre unna div kjøp;;) Tenker jeg må passe på mens jeg orker å gå rundt litt rundt hehe;;)

I dag invisterte jeg faktisk i ett tisselaken for dobbelsenga;) Sånn i tilfelle vannet går i senga når den tid kommer;) Tenkte det var smart...

Er det mange her som har begynt å tenke på sånne ting?? Kan jo ikke bare være meg hehe

Oi skal si du har vært flink da:) Her har vi akkurat begynt på barnerommet. Fått opp kommoden og lagt klærna oppi og satt opp senga. Men føler det er enda masse ting som må gjøres før lillegutt kommer til verden. Og i dag er det 3 måneder til termin :)

Men for å være ærlig, så har ikke jeg komt på å handle inn tisselaken til senga. Hvor får en kjøpt sånn? Virkelig smart:)

Godt å ha forberedt det meste mens man er i form ja :)

Merker selv at det begynner å klø i fingrene etter å finne frem utstyr og vaske babyklærne og legge dem i skuffer :) det er jo så koselig....

Jeg har har begynnt å lage klar babyrommet, og i går var jeg på loftet og tok ned babyklærne etter storesøster for å sortere hva som kan brukes til nestemann og hva vi trenger nytt :)

Åååh, jeg vil også!
Men vi skal vente til etter jul med å kjøpe inn babyutstyr og klær... man vet jo aldri hva man får i julegave så ;)
Og er man riktig heldig så finner man kanskje mye fint på januarsalg :D

Gurimalla så flinke dere er da :D

Jeg har nesten ikke rekt å tenke på at jeg skal ha baby en gang enda jeg :P

Wow!!!
Dere henger jaggu meg i ser jeg 

Jeg har ikke kjøpt inn noe som helst enda, men må innrømme at det klør litt i henda etter å gå baluba rundt i sentrene her 

Det eneste som er i hus, er vogna. Kjøpte den forige november til lillemor, så den er grei å bruke om igjen.

** Sladrer med moto2 **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

Anita89 skrev:
Oi skal si du har vært flink da:) Her har vi akkurat begynt på barnerommet. Fått opp kommoden og lagt klærna oppi og satt opp senga. Men føler det er enda masse ting som må gjøres før lillegutt kommer til verden. Og i dag er det 3 måneder til termin :)

Men for å være ærlig, så har ikke jeg komt på å handle inn tisselaken til senga. Hvor får en kjøpt sånn? Virkelig smart:)

Jeg kom bare plutselig på at det var smart;) Jeg kjøpte på kid till 299kr men veit at man kan få til dobbelseng også på ikea til ca 250 kroner;;)  Regner med at alle sånne intreør butikker;) princess var svindyrt i hvertfall..

Back
Topp