Begynner med sprøyter i morgen!

1Hege

Forelsket i forumet
Ja tiden går den, så i morgen begynner jeg med sprøytene[:)]
I går tok jeg blodprøve, så nå er det litt som skjer!
Om ca 14 dager blir det innsett, tenker jeg, spennende....

Det var jaggumæ på tide, da blir det dobbel Hege sprøytestart i morgen da.

Begynner å bli lei av den nesesprayen jeg, det er vel pga at det er den jeg ikke kan forda når det gjelder hele prosessen.

Lykke til med stikkingen da, hvordan føler du for å starte med sprøyter da?
For meg så var sprøytene det aller greieste, kunne like godt ha pussa tennene som ¨å ta den sprøyta om morgenen det var ikke noe værre. Alt er jo så greit når man har gjort det en runde tidligere.

Nei, jeg gruer meg ikke i hele tatt til sprøytene.
Vet jo fra tidligere at det ikke er noe vondt.
Nå gleder jeg meg bare til at tiden skal gå slik at vi kommer til enden i prosessen[:)]
Når det er tredje forsøket er ikke alt like spennende lengre, så håper bare de neste (14) - 28 dagene går fort.
Det verste med sprøytene er at jeg må skjule sprøytinga for vår datter på snart ni år, vi har ikke lås på noen dører her i huset så jeg må lure meg unna når hun holder på med sitt. Men det går bra det også[;)] Skal gjøre klar en dose i kveld nå, så det bare er å stikke i morgen tidlig.
Du er vel spent på dagen i morgen du da, lykke til twinanne

Såkjekt[:D] Ønsker deg lykke til[:D]

1Hege takk skal du ha for lykkeønskningene i morgen, den insettingen er egentlig den greieste delen av hele forsøket, dagen før når vi ringer inn er værre synes jeg.
Kan nok tenke meg at du må bruke hodet litt med en datter på 9 år i huset, hun hvet vel ikke hva som foregår tenker jeg, eller? 

Ja det er bare kos-tur du skal på i morgen[:)] men det er spennende alikevel da[;)]
Nei, vår datter vet ikke noe nei!
Vi bortforklarer så godt vi kan.
Hun har sikkert forstått prosessen osv hvis vi har forklart henne, men hvis det ikke går bra, da trur jeg hun kan slite mer enn oss, hun ønsker seg veldig søsken da.
Hun kan ikke forstå at hun ikke kan få søsken.
Jeg har fortalt henne at vi prøver, men at det er ikke alltid det lar seg gjøre. Noen blir lett gravide, andre blir det ikke!!!!

ORIGINAL: VilSåGjerne

Såkjekt[:D] Ønsker deg lykke til[:D]

ORIGINAL: enlitenen

Spennende! Lykke til![:D]

Så spennende1Hege! Ønsker deg lykke til med sprøytestart imorgen. Jeg ligger to uker etter i løypa.

Hege og Hege da er dere igang med stikkingen begge to da, det er flott, 2 uker så er det forhåpenligvis insetting på dere begge to, lykke til og folikkler gro gro og bli mange gode og av super kvalitet men ikke for mange det kan gå ut over kvalitetenmen noen på frys hadde vært kjekt å ha. Dere for velge den fargen dere vil om det er gutt eller jente dere ønsker dere mest.

Back
Topp