Begynner kvalmen å gi seg?

Pin-up

Forumet er livet
Dere som har vært plaget av kvalme og oppkast, opplever dere at det begynner å bli bedre eller er det like ille? Hvor langt er dere på vei?

Jeg er i uke 11 og opplever endelig at det begynner å komme seg. Fortsatt kvalmebølger som setter inn, men det går lenger og lenger mellom hver gang og føler jeg klarer å kontrollere det med å spise nå. Har heller ikke kastet opp på en uke - hurra! :happy093

Ga seg i uke 9 begge gangene!

Jeg trodde det kom seg i uke 11, men så kastet jeg opp igjen i uke 12.. Så ga det seg og kom igjen i slutten av uke 13, og nå kaster jeg opp / brekker meg grusomt på morgenen! Men nå har jeg halsebrann uten like også, så er mindre fornøyd med det! Hehe :p

Dere som har vært plaget av kvalme og oppkast, opplever dere at det begynner å bli bedre eller er det like ille? Hvor langt er dere på vei?

Jeg er i uke 11 og opplever endelig at det begynner å komme seg. Fortsatt kvalmebølger som setter inn, men det går lenger og lenger mellom hver gang og føler jeg klarer å kontrollere det med å spise nå. Har heller ikke kastet opp på en uke - hurra! :happy093

Har det akkurat sånn som deg :) er så deilig å slippe å spy lengre!

Her har det og gitt seg for et par uker siden heldigvis:) kjenner innimellom på kvalmen på kveldstid, men ikke i nærheten av sånn som det har vært! Har fått halsbrann istedet :P men den trøttheten vil ikke gi seg... Kunne sikkert ha sovet 20 timer i døgnet om jeg hadde hatt mulighet til det.. *gjeeesp*

Den kommer sjeldnere og sjeldnere. Men det er noen kvelder den dukker litt opp. Men jeg har ikke vært så veldig plaget at jeg har spydd eller vært skikkelig dårlig. Men deilig å kjenne at kvalmen begynner å slippe forde :-)

Har ikke kastet opp på 4 uker i dag, men kan fortsatt bli småkvalm og uggen hvis jeg sover dårlig. Kastet opp MYE fra uke 5 til 9 og gikk ned 9 kilo

Jeg er 14+1 nå, og jeg er ikke kvalm lenger(har bare kastet opp 2 ganger i svangerskapet- men vært sinnsykt kvalm).. Jeg har slitt med å få i meg mat siden dag en, noe som har ført til -7kg.. Har fortsatt dårlig matlyst, men er iallefall ikke kvalm lenger + at jeg har gått opp 400g :-) hehe!

Så deilig da! Forrige gang ga det seg i uke 15 her, men da startet det seinere. Begynte tidlig denne gangen, så satser på det går over snaaart:)
Krysser fingeene for deg! Slettes ikke noe morsomt!

Jeg trodde det kom seg i uke 11, men så kastet jeg opp igjen i uke 12.. Så ga det seg og kom igjen i slutten av uke 13, og nå kaster jeg opp / brekker meg grusomt på morgenen! Men nå har jeg halsebrann uten like også, så er mindre fornøyd med det! Hehe :p

Uff, av og til tar det liksom aldri slutt! Håper det gir seg og at du får bukt med halsbrannen:)

Her har det og gitt seg for et par uker siden heldigvis:) kjenner innimellom på kvalmen på kveldstid, men ikke i nærheten av sånn som det har vært! Har fått halsbrann istedet :p men den trøttheten vil ikke gi seg... Kunne sikkert ha sovet 20 timer i døgnet om jeg hadde hatt mulighet til det.. *gjeeesp*

Godt det har blitt bedre, halsbrann til tross. Den trøttheten sitter godt her også, helt utrolig!

Har ikke kastet opp på 4 uker i dag, men kan fortsatt bli småkvalm og uggen hvis jeg sover dårlig. Kastet opp MYE fra uke 5 til 9 og gikk ned 9 kilo

Huff, ikke noe spøk! Godt det har blitt bedre, satser på det går rette veien nå:)

Jeg er 14+1 nå, og jeg er ikke kvalm lenger(har bare kastet opp 2 ganger i svangerskapet- men vært sinnsykt kvalm).. Jeg har slitt med å få i meg mat siden dag en, noe som har ført til -7kg.. Har fortsatt dårlig matlyst, men er iallefall ikke kvalm lenger + at jeg har gått opp 400g :) hehe!

Da går det rette veien, håper matlysten kommer seg:)

Jeg er 11+3 å har ikke vært noe kvalm,men den siste uka har d kommet snikende på:-( på jobb i går så måtte jeg løpe fra kunden å spy!!:-/ flaut!!!

det går lenger mellom bølgene, men om det er lenge siden jeg har spsit blir jeg dårlig.

kvalmebølgene kommer ikke på samme måte som tidligere, men kan fortsatt bli kvalm om det går for lenge siden jeg har spist..

Jeg lå på sofaen med kvalme/ oppkast fra uke 6- 10....nå er jeg litt uggen om morgenen, så går det over!!!! :) (har kastet opp, men da bare en gang så er jeg bra!) hipp hurra for det!!!! Håper jeg slipper mer av den sorten ;)

Back
Topp