Begynner hormonene nå tro????

Grete71

Forumet er livet
Holdt nesten på å stor-tute da jeg så Ugly Betty i går, jo... Men var jo trist, jo.... [&o][:(][:(]

Jeg har ikke peil på når sånt noe er normalt at det begynner... men jeg tror det definitivt har starta hos meg... jeg savna et spill fra barndommen og fikk se filmklipp av det på nett... tårene rant... [&:] Hehe... Ble ikke bedre da min kjære fant ut at det gikk an å kjøpe det av noen på qxl. Jeg var helt vill!! Fikk en max grense på 200 kroner og satt der og ble budt over og budt over helt til 200... å gud som jeg grein!! Jeg var helt utafor! Ble så lei meg for at jeg ikke fikk tak i det spillet! Gikk på rommet og gråt en skvett og da ropte plutselig min kjære til meg fra stua. Jeg tenkte at han sikkert hadde funnet enda en auksjon eller noe sånn... men jeg tenkte at neeei... jeg orker ikke å sloss enda en gang for det spillet for så å bli budt over... [8|] Neida... snille søte kjæresten min hadde da budt noen kroner til på spillet når han så hvor lei meg jeg ble... Så endte det opp med at vi vant! 220 kroner kom det på tilslutt. Da måtte det grines en skvett for det også... [8D] Hehe...

Jeg merker at jeg blir lett rørt av ting jeg leser og ser på av ting også...

Ja :P Begynner å grine for ingenting :P I går ble eg rørt av å se på babyklær :P En eller to tårer rant :P Ser på vogner og slikt på gøyt, å da skjer det samme :P Hehe. Noen som ser på jordmødrene. Eg blir så rørt [:D] http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/619
Klikk på linken, og når dere har kommet inn så kan dere velge til venste om å se 6 episoder, eller å følge de tre siste ukene i Helene og Atles svangeskap :D 

Back
Topp