Begynner du å bli utålmodig med tanke på alt som skal gjøres før den lille kommer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Innkjøpene begynner å haste og plutselig må det ryddes i skap, skuffer, kjeller og loft.
Nyt energien, men husk at det kommer en dag i morgen også.

Les om uke 30 her!

Har dere ting greit nå, eller er det mye igjen?

Jeg synes det er passe mye igjen å gjøre og å kjøpe inn - gleder meg bare til redebyggingen som står igjen :)

Eneste jeg gruer for er å ordne med permisjonssøknad og slikt siden det er endel ting jeg er usikker på.

Veldig lite som haster, så lenge babyen har et sted å sove, mat, litt klær og man har en måte å frakte baby hjem fra sykehuset, så er det åpne butikker etter fødsel også.
Vi venter nr 3 nå, så har det som må til pluss en god del mer i hus allerede. Bør vel sette sammen sprinkelsenga om en måned eller to

Som tredjegangs kjenner jeg at jeg har roen. Gleder meg til vognen kommer, men det er fordi det er første vognen jeg har valgt helt selv. De andre har vi arvet og de har ikke vært optimal for oss. Og da formen er dalende og alt blir tyngre og tyngre, hadde det vært fint å komme til den esken med babytøy som står bakom julegavene i boden. Og så smått begynt å få det på plass. Ellers kan resten settes i stand når babyen er født.

Etter vognen og bilstol er kommet i posten,ble det litt mer ro på..og gleder meg til januar salg hvor vi skal prøve å fikse de småtingene/klær vi mangler!:) Ellers vil jeg ha ting klart til februar tilfelle baby vil ut før tiden,da jeg har en følelse av det:p

Stresser absolutt ikke, har det meste på plass. Redebyggingen venter vi en god stund med ennå (vaske og legge på plass klær, ordne i senga osv). Stresser bare litt med permisjonssøknaden, er så vanskelig å planlegge denne gangen fordi vi gjerne vil være mest mulig sammen denne gangen som vi får tvillinger...

Tja. På en måte stressa, på en annen måte føler jeg meg veldig rolig. Vi mangler nesten alt ennå. Har bare litt klær, vogn m/ stelleveske, vognpose og bilstol.
Resten mangler.

Begynner å ordne seg nå.
Har masse klær klart, bilstol, barnevogn, stellebord, badebalje.
Må bare bruke romjulen på å rydde og pusse opp babyrommet

Har en liste på ting som må fikses ila januar [emoji85][emoji85]

Back
Topp