Begynner dere å kjenne liv, jenter?

fra dagen jeg ble 18 uker på vei har jeg kjent liv HVER dag....sparker for fullt nå i skrivende stund[:D]kjenner det bedre og bedre for hver dag som går....

ÅÅ så spennende!![:D]
Jeg gleder meg til jeg merker SÅ mye, da.. om det i det heletatt blir sånn..
Babyen vår var veldig rolig på UL, så det kan jo hende at jeg har fått en sånnen som ikke sparker noe særlig før h*n kommer ut[;)]

Er så mye mer liv på januar klubben enn i desember... Dere en mye flinkere her altså!!!!

Jeg har kjent liv i magen hver dag siden uke 17. Er så deilig å få bekreftet hver dag at jenta mi har det bra!!!!

Neida, vi er ikke flinkere, bare mer data-friker her [8D] neida..
Hyggelig at du synes vi er flinke, takk skal du ha[:D]

Er kanskje den eneste på desember klubben som har blitt fullstendig hekta!!!![:D]

hihi.. [;)]

jeg har ikke kjent det enda jeg..men jeg er sta så det kan hende at jeg har kjent det men tror det er innbilning helt til jeg virkelig har kjent det..begynner å bli litt stressa når jeg ikke kjenner noe....men det er i orden der inne..vi har jo sett henne på ultralyd flere ganger og der er det liv ray ray[:D]

Hei du.
Jeg kjente liv fra ca 16 uke. Og siden UL termin ble flyttet fremover kjente jeg det fra ca uke 14. Nå kjenner jeg det hver dag, faktisk akkurat nå. Ligger mye nede ved blæra så jeg må mye på do.
Klem

nå har jeg kjent det...jippi...satt og snakket med ei venninde i går kveld rundt halv ett og da kom det tre små dunk inni hånda mi og jeg ble helt paff og kjæresten min og venninda mi ble helt rørte....det var spesielt:) men veldig dæilig å ha kjent det ja..det kommer når man minst aner det[:)][:)][:)]

Back
Topp