Begynner dere å bli klare?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Nei :(
Datteren min har fått vannkopper og jeg vet ikke om jeg har antistoffer. Venter på svar på prøven. Mannen fikk ikke teste seg og vet ikke om han har hatt det, og med en inkubasjonstid på 10-20 dager og vi er to som enda risikerer å bli syke så er stemningen ikke helt klar for baby.
Jeg kan risikere å ikke få mannen med på fødsel eller at babyen blir født med vannkopper om jeg ikke har antistoffer.
Ut over det har vi alt nødvendig i hus og bagen trenger bare å pakkes. :)

Ikke egentlig. Gjenstår litt rydding og vasking i huset, og mentalt sett blir jeg ikke klar før ungen er født tror jeg. Er alt for surrealistisk dette her :P

På en måte uvirkelig vi snart skal bli foreldre, men vært fullt sykemeldt siste ukene og permisjonen begynner til helga. Føler sånn sett bare ho kan komme :-) nysgjerrig på hvem som skjuler seg der inne :-)

Nesten klar :) Har ikke pakket bagen enda :) Ellers alt utstyr er klar :)

Veldig veldig klar, men skjønner jo at hun bør holde seg inne i tre uker til :)

Veldig klar!:) men ikke utolmodig enda.

JA! To uker til termin og jeg er veldig klar. Selv om jeg egentlig tror hun kommer en uke over tida.. bah... ;)

Å ja!! Dagene går bare til venting. Har termin om 7 dager..
Alt er pakket og klart (utenom sminkepungen pluss hårbørste etc)
Men blir vel full overtid som med førstemann :(
Men blir så sliten av å konstant ha vondt :( Får ikke slappe av eller sove ordentlig pga det :(

Veldig klar, kanskje ikke huslig, men mentalt. 1 mnd til termin i dag, uke 36 så bør gå litt til. Men etter å ha spydd i 8 mnd kan man vel ikke bli mer klar. Sliten nå. Vil heller være sliten av nattmating enn halsbrann og spy :)

Veldig klar! Men må pakke baggene til meg, baby og storebror da.. ;p 11 dager igjen, men tipper overtid som sist.

Har egentlig ting som skal handles inn og ikke pakka noe bag men klar likevel ;)

Må få flyttet tørketrommelen som står oppå vaskemaskinen, i og med vi skal ha stelleplassen der. Det ENESTE typen har hatt ansvaret for, og da går det trått :p Regner med at han ikke får rumpa i gir før jeg ligger på sykehuset... :rolleyes:

Ja... er såååå lei, 14 dager til termin, men kan godt komme nå. Gleder meg veldig til å treffe jenta i magen, gleder meg til å bli kvitt magen og alle vondtene

Om 8 dager kan hun godt vurdere å flytte ut.. blir ikke mindre utålmodig av å ha termin i slutten av november heller, så jeg skal nok velte meg i misunnelse fremover når fødselshistoriene velter inn :p

Skal sies at jeg syns det er moro at ting begynner å skje for andre også så det skal bli noen spennende uker fremover:D

Her begynner ting å ta form. Vi hentet babyutstyret tidligere denne uka ( stellebord, bilstol, doomoo sete, babygym, ammepumpe, lammeskinn osv) i går var vi ferdi med å skru opp stellebordet det er kombi med badekar og kommode. Vi har ny bil og vugga er oppreid. Men jeg har enda en del baking+ støvtørking og vasking igjen før jeg sier meg helt klar. Er ikke ferdig med fødebagen heller ennå.

Innså at jeg er fødeklar om bare to knappe uker..
Jeg veksler mellom å ville ha ut ingen NÅ og skru tiden et par mnd tilbake i tid.. :p
Vi er snart ferdige!

Tror en av grunnene til jeg føler meg så klar er at nå er 37 uker passert og ho er liksom klar til å komme.... Men som førstegangs er det sikkert lurt å forberede seg på overtid og heller ta det som en positiv overraskelse som det skjer før ;)

Back
Topp