Bkno9019060

Første møte med forumet
Hei, jeg er nå 36(35+5) uker på vei. Jeg er førstegangsgravid og ha opplevd at mitt barn er veldig aktiv men kjenner å ser det veldig lite. Så ha nå vært inne på sykehuset så mange ganger at ha gått heilt ut av tellingen. Føle ikke jeg får knyttet meg t barnet i magen å kjenne på den tryggheten å gleden av kjenne livet der inne. For da d gikk over fra kiling t spark da æ hva I uke 21-22. Da hva d 2 uker me faktiske spark. Men så avtok d. Å derifra ha d vært mest ikke ser eller kjenne noe at ofte må inn. Men får jo beskjed kver dag at er jo kjempe mye bevegelse å alt ser så bra ut. Jeg veit at min morkake ligger på fremsiden mest mot høyre siden. Men når æ nå e så nerme termin e d jo rart uansett ikke ser eller kjenne så mye. For jeg er ikke overvektig heller. Hun har lenge vært å i seteleie men sist jeg var inne å fikk kjekket etter liv (2 dager siden) så ha ho endelig lagt seg med hode ned. For den gangen jeg var inne før denne hadde hun begnnt vise seg å latt meg å andre kjenne ho frem t en dag før dro inn igjen bare avtok d igjen. Kjenner nå at jeg blir så utrolig lei av dette mest pga vi vil jo faktisk at dette ska gå fint å vi blir foreldre. Å da oppleve så ofte lite liv e skummelt. Men føle ikke ha lest noen andre hatt d så ille slik som dette me lite liv men er jo mye liv. De fleste skriver de ha aldri opplevd d å noen andre at kun ha vært inne kjekket 2-3 ganger max i heile svangerskapet. For når jeg søker på lite liv men der er mye liv. Så får jeg kun opp alt av kun lite liv. Men d er jo ikke lite liv. For føler jeg er for mye inne å kjekker. De ansatte på sykehuset ha begynt si. Tilbake alt. Så gleder meg jo nå t ho ska ut. Men kan være lenge igjen til. Å da er d ikke gøy fortsette me dette. Tar jo nå fra meg nattesøvnen pga prøver så hardt på å kjenne etter liv. Noen som ha råd på koss kan holde ut siste tiden?
 
Back
Topp