Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var ute å gikk tidligere idag, å da fikk jeg plutselig mange spørsmål om hvor langt jeg var på vei!! Viste ikke at d hadde begynt å vises allerede[&:] Kommer til å få den STORE magen hvis den allerede har begynt å vokse [:)]
Tror jeg også kommer til å en stor mage! Jeg føler også at det er begynt å komme en liten kul, og samboeren min mener det viser litt. Gleder meg til å stor mage [:D]
Huff, ja jeg sliter med buksene for tiden, så i dag tok jeg på meg ei mammabukse fra H&M. Det var deilig å slippe magen ut[:D] Hehe, er vel mest luft inni der til nå, men det strammer godt ja med vanlig klær...
syns det har kommet kul her og, går stort sett i jogggiser om dagen, men må nesten ha litt bedre antrekk når jeg er på jobb, tror jeg snart må ta fram gravidbuksene, for dongribuksene begynner å stramme litt.
helt sinnsykt oppblåst mage til tider
Ja dongribuksene er d ikke noe vits å ha på seg mer.. Blir en smule trangt rundt livet [&:]
Håper jeg får sikkeli stor babymage denne gangen. Sist gang hadde jeg nesten ikke mage, så denne gangen kan den bare bli mega stor [;)]
Trallallalla, jeg har egentlig ikke slutta med mammabuksene siden forrige sv.skap engang jeg.........[8|] Var svææææær sist, fikk mage tidlig... La på meg 40 kg sist og har ikke fått av alt, så mage har jeg! Men tror det foreløpig er mest fett og luft gitt..........
Er nok bare luft, men som legen min sa forrige gang (iallefall for oss som har vært gravid før), så er det lettere å blåse opp en ballong andre gangen. Så det er normalt at man får mage raskere da... Husker men minsten hadde jeg stor mage tidlig.. begynte med mammabukser i uker 7-8. Men så ble den ikke særlig større før etter uke 20 liksom...
Nei hva var d jeg sa... Ble litt paff.. Trodde liksom ikke d vistes noe. Men sa nå bare ja da, men at d var godt gjort at hun så d da, siden d var så tidli [:D]
er stor / kraftig fra før av så her har ingen av de tidligere graviditetene vistes før jeg var 6 månder på vei...så tror ikke det blir å vises før jeg er 6 / 7 månder nå siden jeg har 4 månders mage fra før av liksom
Har det siste året fått litt mage, så ser ikke så forskjellig ut enn jeg pleier å gjøre (folk tør ikke spørre om jeg er gravid lenger for det gjorde de jo for et år siden), men det som er annerledes er at jeg pleier å kunne suge inn magen helt, men det kan jeg ikke nå [:D]
Jeg har fått mage mye tidligere enn forrige gang...Har lagt på meg mer fortere også. Jordmor sammenliknet det med å blåse opp en ballong; første gangen er den litt hard og vanskelig å få blåst opp, men andre gangen er den litt slappere og dermed enklere... Jaja, hva gjør man ikke for sine søte, gode, uvurderlige små?