Begynner å virkelig gjøre vondt :/

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
At babyen beveger seg i magen gjør faktisk rimelig vondt om dagen. Er øm over alt og føles som jeg har blåmerker.
Det er selvsagt godt å kjenner så mye liv altså, men merker hun er større og sterkere nå og har mindre plass !!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er helt enig med deg. Noen ganger presses det så hard at jeg må reise meg opp eller skifte stilling for å få han til å skyve seg litt innover.

Har d slik j å.....vil gjerne kjenne liv hele tiden så jeg ikke bekymrer meg, men samtidig er det noen ganger så vondt, særlig så driver hun oppi ribbeina på samme side mye...au!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Ja selv om de er små så kjenner vi dem godt der inne nå som det er så trangt for dem ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også til tider veldig store ubehag... Spesielt i ribbena...
Men føler også at hun sparker til alt av innvoller osv innimellom , og det er veldig ubehagelig....

Fortsatt en del uker igjen, hvordan skal dette gå ? :smiley-ashamed004

Satt å tenkte på det samme på jobb i dag, kjennes som om målet er å klemme lungene mine sammen mest mulig... Ellers er det litt for stille inni der, mest pressing og skyving mot alle kanter...

Det føles ut som et stramt bånd rundt ryggen og ribbeina. Skulle gjerne ha snittet opp meg selv litt :)
Og knerten skal snu seg heeeele tiden. Det er trangt, men snu seg skal han!

Ja, her føles det ut som at hun prøver å komme seg ut- men i feil retning! :p Er vondt, tungt og alt er bare blæææh nå!

Tårene triller her rett som det er, og jeg vrir meg i smerte om natta. Herlige siste 2 mnd :(

Godt jeg ikke er alene, og kroppen er så hoven og full av vann nå også. Så ja lykkelige to siste mnd !!

Mange i samme båt her :) kjenner også på at det snart skal bli godt å bli ferdig. Kan ikke spise en vanlig porsjon med mat uten å føle at alt presses opp igjen :P

Samme her, fryktelig trangt nå, spesielt med mye vann :S Skal bli godt å få det overstått!!

At babyen beveger seg i magen gjør faktisk rimelig vondt om dagen. Er øm over alt og føles som jeg har blåmerker.
Det er selvsagt godt å kjenner så mye liv altså, men merker hun er større og sterkere nå og har mindre plass !!

Skriver under på denne :-P :-)

Har så vondt i ribbena på høyre side at jeg smører meg med aloe vera flere ganger daglig nå for å "lindre" smertene:smiley-angry017

Back
Topp