Begynner å tvile!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Kan jeg bli mor???

Altså, med et barn kommer dårlig lukt i form av avføring og gjerne oppkast. Og sånt takler jeg ikke... Jeg brekker meg så fort det er en stygg lukt...

I går begynte pasienten min å spy utover gulvet i gangen, dette måtte jeg tørke opp. Noe som selvfølgelig førte til at jeg selv kastet opp... Det skal legges til at jeg i utgangspunktet ikke var spes i god form fra før av i går, men er dat da mulig?
Jeg måtte til og med dra hjem fra jobb... HALLOOOO... Å jeg skal klare å bli mor????

Min samboer ler og tviler litt på at jeg kommer til å klare å ta bæsjebleiene og spyet ungen kommer med...

Jeg skal klare det sier jeg, men jeg tviler litt egentlig...

Men jeg kan jo bli en god mor for det da???

Ikke tvil Pastella, du kommer til å bli en kjempe flott mor. Når den lille har bærsjet eller gulpet kommer du ikke til å få problemer, det er jeg sikker på. Trodde jeg skulle reagere, men nei.... selv ikke gubben som aldri hadde tatt i en sånn liten baby... langt mindre skiftet på en. Tenker bare på at den lille skal ha det bra.

vist er du god mor fordet.det samme sa jeg før jeg fekk første mann men er du oppi det så går det greit. jeg passer en jente i tillegg te min egen og det er helt jævlig unnskyld meg å bytte på henne som jeg passer men går helt fin me min egen. bare vent å se så går det nok bra.

DU BLIR NOK EN STRÅLENDE MOR!!!!

Å være en god mor har jo ikke bare med bleieskift og oppkast å gjøre.
Men når det er sagt så skal det også sies at jeg kunne ikke fordra dårlig lukt, spy, snørr etc. selv, men når det kommer til ditt lille barn så tenker man ikke sånn...rett og slett.
Kansje du ikke tror meg, men bare vent så får du se.

DETTE GÅR NOK SUPER BRA!!!!

Selvsagt blir du en god mor, pastella!

Det finnes ikke tvil i min sjel om at du kommer til å bli en helt herlig mor. Du er full av godhet og kjærlighet og det er jo det som kjennetegner en god mor! Du må ikke tvile på dette altså, det får du ikke lov til!

Jeg reagerer på samme måte som deg på vonde lukter, men jeg har det ikke like ille med babyer. Folk har også sagt til meg at det blir enda lettere med egne barn! Ikke bekymre deg for dette!

Skulle gitt deg en STOOOR klem hvis jeg var i nærheten, tror du trenger det jeg. Skjønner at frustrasjonen tar overhånd noen ganger, og gir deg bekymringer. Du kommer til å bli en GOD mor, det er jeg helt overbevist om! Stol på meg!

Mon

Jeg er ikke så frustrert egentlig... Barn skal jeg ha uansett om jeg så må stå over doen etter en bæsjebleie!!!

Jeg bare syns at det hele i går var utrolig komisk...

Blir noe annet når det er ens eget.. :) Kommer til å gå kjempe bra..

Lykke til..

Tusen takk alle sammen, Jeg regner vel med det jeg å at det blir anna med mine egne barn...

Skjønner deg godt når det gjelder spy og slikt...hehe...
Klarer ikke være i nærheten når noen spyr, men må jeg, så må jeg....
Og siden jeg begynte i barnehage så har jeg måtte tørke opp en del spy, ikke noe jeg gjør frivillig, men må jo innimellom ......
Tror det også er stooooor forskjell på spy fra voksne og spy fra barn, og om de er dine egne eller andres [:D]

Back
Topp