Begynner å tro på at jeg er gravid!

Bollemor

Elsker forumet
*MIA*
Siden vi har mistet i de to siste graviditetene, så har jeg ikke latt meg selv tro det helt.

Men etter at jeg var på UL sist uke, og så et bankende hjerte, og siden den gang har vært ille kvalm, så begynner det såvidt å gå opp for meg at jeg antagelig vil få en liten baby i april :happy090

Hvordan er det med dere, begynner det å gå opp for dere at dere skal få en liten baby? :)

Så veldig bra. :)

Jeg klarer ikke helt å tro det fører til en levende baby enda. Av samme grunn som deg.
20 dager til jeg skal på ul. Hvis det ser bra ut da, så skal jeg tro på det. ;)

Det er der, å jeg tenker ekstremt mye på det, men i store deler av dagens gjøremål er det så fjærnt! Men gleder såååååå hver gang jeg tenker på det! :D

Det er så fint i de stundene når tanken slår meg "Jeg er gravid!" Gleder meg en hel haug til UL :)

Ja etter tidlig ul i går da ble det mer virkelig for meg :) men tror det blir mer når du begynner å se noen forandringer på kroppen og begynner å kjenne bevegelser :)

Ja etter tidlig ul i går da ble det mer virkelig for meg :) men tror det blir mer når du begynner å se noen forandringer på kroppen og begynner å kjenne bevegelser :)

Tror du har rett :) selv om jeg strengt tatt kjenner store forandringer i kroppen selv om de ikke synes, kjenner ikke igjen kroppen min til tider :p

Tror du har rett :) selv om jeg strengt tatt kjenner store forandringer i kroppen selv om de ikke synes, kjenner ikke igjen kroppen min til tider :p

Hehe nei det er sant... puppene mine har blitt mye større(mannen synes ikke det er så ille hehe)... så er jeg veeldig rar, merker at det er noe mye som skjer inni kroppen :)

Har ikke helt gått opp for meg og oss ennå... Var veldig planlagt, men klarer ikke å tro det ennå. Klarer kanskje å tro det mer etter uke 12?! Tenker alltid det værste...

Back
Topp