begynner å slite på jobb

trolltjora

Elsker forumet
sukk... jeg trodde alle mine svangerskap kom til å bli like, men dette ser nok annerledes ut. fra å ikke være plaget av kvalme i svangerskap 1 har jeg visst fått reaksjon på lukt nå.. så kaviar, banan, alt av lukter som kommer ut av et menneske + + reagerer jeg på :-(

fikk skikkelig reaksjon på jobb i dag og etter å ha brekt meg lenge ble det litt gulping. blææææh.

ooooog jeg har lagt på meg og blitt større så buksene mine begynner å synge på siste verset! i uke 11!!!!! må ærlig innrømme at jeg kler ikke å være gravid, så dette ser jeg ikke frem til - jeg blir gravid over låra og rævva også jeg..

Syns dette svangerskapet har vært mye verre enn sist. Har hatt 6-7 jævlige uker på jobb med kvalme, brekninger, hodevondt, trøtthet og konsentrasjonsvansker pga alle de andre tingene. Begynner heldigvis å slippe litt nå, men allikevel dårlige og gode dager. Lunsj i kantinen er ikke særlig gøy, men brekker meg av brødmat til tider, så da er fersk lunsj bedre. Måtte legge vekk mine trange dongribukser i uke 8!!! Sist brukte jeg ikke mammaklær før uke 18-20. Men nyter faktisk magen litt da. Gleder meg bare til den viser litt mer, så det ikke er tvil om hvorfor jeg har mage:)

Ai ai! Jeg ååå :(

Jeg blir også veldig gravid på låra og over rumpa. Utrolig irriterende å se de jentene som bare får kulen på magen, og ikke en gang LITT i ansiktet. De er veldig heldige :)

Får håpe du kommer deg godt igjennom da, så du får jobbet lengst mulig :) Det er jo det beste for deg! Men jeg skjønner hva du mener med lukter osv assa, og ikke minst hvor lite opplagt jeg er hver eneste dag. Slitsomt :(

Back
Topp