begynner å miste motet

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Sitter her med tårer som presser seg frem på morgenkvisten.... Nå vil jeg virkelig ha gang på noe fødsel her... Termin har komt og gått.... Jeg har ikke noe "kjempe" gravid mage,men nå er d fullt.... Er ikke plass til noe mere nå... Bare tulla snur seg bittelitt presses tårene frem... Hun kiler rumpa opp mellom ribbeina mine så jeg sliter virkelig med pusten til tider å må virkelig konsentrere meg... D sies jo at en skal synke litt på slutten å da ha bedre plass å puste på,dette er da IKKE tilfellet her....

VIL ha jenta mi her nå!!!!! Har ikke sovet noe di siste dagene,så d hjelper jo ikke akuratt på humøret d heller.... (vet at d vertfall ikke blir søvn etter fødsel,men d blir noe ennet) Skulle ønske d fantes et kjærringråd som garantert fungerte for å få fødselen igang........

Dette ble dagens klagetråd fra meg som prøver å være positiv,men kjenner motet dabber for hver time....[:(][:(] Håper d er min tur snart....

ORIGINAL: Ladyeve

:( Du har lov til å klage!
Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, annet enn at jeg håper hun kommer de nærmeste dagene.
Vil gi deg en klem og si, "det er snart over".

Tusen takk[:)] Prøver å tenke "aldri vært så nærme så nå",men er ikke like lett dette her....

off, vil gi deg en stoor klem! snart er det over! er ikke så alt for lenge igjen til du har gullet ditt i armene dine!
og du har lov til å klage!

Huff, det er ffrustrerende før terminen synes jeg, så forstår deg utrolig godt!

Kanskje gå en laaaang tur?[:)]

Lykke til, håper det snart skjer noe hos dere[;)]

Sender deg en STOR trøsteklem[:)] Snart er det vår tur!

Har bestemt meg for at i dag skal jeg ut å gå masse... Om ikke d hjelper på å få fødselen i gang så hjelper d hvertfal å få klarnet hode litt i frisk luft.... [:)] å hvem vet.. kansje jeg klarer å kobble av å tulla finner ut at hun kan komme likevell.... Lov å håpe[:)] 

*******POSITIVE TANKER********

Føler med deg!!! E du over termin?
Eg våkna like skuffa kvar morgen når det fremdeles ikkje har skjedd noke [:(] Er 1 veke på overtid, og har mista trua på at ho kjeme av seg sjøl. Blir satt i gang på søndag eller mandag, men kryssa fingrene for at det skjer noke før den tid. Eg va ute og gjekk ein lang tur i går, det hjalp hvertfall på å få tenke på noke anna den lille timen [:)]

Ikke lett når man har en kjempe mage som er i veien pluss at man går overtid å.. kan jeg lett forstå.. jeg har termin om 2 dager får se om babyen vil ut.

Lykke til videre. sender deg fødestøv

Har ei uke før terminen er nådd, men er som deg er fryktelig lei og utålmodig. Har født tidligere før så det hjelper ikke på at det skal ta lengre tid nå. [:@]
Som du sier så må man vente seg nattevåk etter fødselen, men da kan man (de fleste) iallefall dele på jobben. (Til en viss grad.... [8D])

Tanken på at jeg blir bare værre og værre for hver dag som går hjelper liksom ikke på. Skulle ønske jeg klarte som en del andre her å bake eller gjøre andre aktiviteter, men kan ikke gjøre annet enn å vente på fødsel.

Hehehe, syting herfra også. Da er vi iallefall flere. [8D]

Lykke til oss alle som venter så mye!!

Back
Topp