Sitter her med tårer som presser seg frem på morgenkvisten.... Nå vil jeg virkelig ha gang på noe fødsel her... Termin har komt og gått.... Jeg har ikke noe "kjempe" gravid mage,men nå er d fullt.... Er ikke plass til noe mere nå... Bare tulla snur seg bittelitt presses tårene frem... Hun kiler rumpa opp mellom ribbeina mine så jeg sliter virkelig med pusten til tider å må virkelig konsentrere meg... D sies jo at en skal synke litt på slutten å da ha bedre plass å puste på,dette er da IKKE tilfellet her....
VIL ha jenta mi her nå!!!!! Har ikke sovet noe di siste dagene,så d hjelper jo ikke akuratt på humøret d heller.... (vet at d vertfall ikke blir søvn etter fødsel,men d blir noe ennet) Skulle ønske d fantes et kjærringråd som garantert fungerte for å få fødselen igang........
Dette ble dagens klagetråd fra meg som prøver å være positiv,men kjenner motet dabber for hver time....[:(][:(] Håper d er min tur snart....
VIL ha jenta mi her nå!!!!! Har ikke sovet noe di siste dagene,så d hjelper jo ikke akuratt på humøret d heller.... (vet at d vertfall ikke blir søvn etter fødsel,men d blir noe ennet) Skulle ønske d fantes et kjærringråd som garantert fungerte for å få fødselen igang........
Dette ble dagens klagetråd fra meg som prøver å være positiv,men kjenner motet dabber for hver time....[:(][:(] Håper d er min tur snart....