begynner å merke det nå ja..

gullimin

Forelsket i forumet
kvalmen kommer snikendes... [:'(] i forrige svangerskap ble eg sykemeldt fra uke 8, så eg hadde håpt eg slapp det denne gangen.. men kjenner den kommer snikendes.. Sleit med å vere på jobb i dag, måtte konsentrere meg skikkelig, men det gjekk bra.. kom meg igjennom dagen. Blei bedre etter lunsj heldigvis. Ingen på jobben så vet det enda, og eg hadde håpt å holde det slikt en god stund fremover..men får se kor lenge det går an... [8|] Håper det er forbigåendes!

(men samtidig så er eg litt gla også, merkelig meg.. men det er jo ett godt tegn å vere kvalm.. [&:][8|][:)])

Hehe, må le litt av oss gravide.. Vi vil ha alle de pyton symptomene, også vil vi det ikke.. [8D]

Håper det ikke blir så ille at du må sykemeldes denne gangen da[:)]

eg ler med deg skattimagensnart! :) vi er meget merkelige vi gravide!! [:D][:D]

har vært sykemeldt 50% siden uke 4 og er sykemeldt 50% til 09.06

ORIGINAL: turteldue

har vært sykemeldt 50% siden uke 4 og er sykemeldt 50% til 09.06

har du fortalt grunnen til at du er sykemeldt på jobben da? de du jobber med ? eg jobber i barnehage og viss eg blir sykemeldt delvis elller fullt for den del så kommer jo alle bare til å spørre korfor..

Hihi.... jeg ler[:D] Vi er jo morsomme også[:D] Jeg er akkurat lik deg[:D] Jeg vil ikke være kvalm samtidig som jeg vil være det for da vet jeg at alt er i orden[:D] Og akkurat som deg så ble jeg sykemeldt så tidlig som uke 7 i forrige svangerskap og har ikke lyst til det igjen. Og som deg ønsker ikke å si det på jobb enda. Kvalmen har kommet litt snikende på morgenen for min del. Så vi får bare krysse fingrene for at vi overlever en stund til[:D] Lykke til[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Hihi.... jeg ler[:D] Vi er jo morsomme også[:D] Jeg er akkurat lik deg[:D] Jeg vil ikke være kvalm samtidig som jeg vil være det for da vet jeg at alt er i orden[:D] Og akkurat som deg så ble jeg sykemeldt så tidlig som uke 7 i forrige svangerskap og har ikke lyst til det igjen. Og som deg ønsker ikke å si det på jobb enda. Kvalmen har kommet litt snikende på morgenen for min del. Så vi får bare krysse fingrene for at vi overlever en stund til[:D] Lykke til[:)]

krysser fingrene for deg også![:D] lykke til! [:D]

ORIGINAL: lille goklomp

ORIGINAL: prøverpånummer3

krysser fingrene for deg også![:D] lykke til! [:D]

Hihi... takk takk[:D] Vi får klage til hverandre hvis vi blir så dårlige[8D] Og vi vil ikke være det samtidig som vi vil være det[:D]

Back
Topp