Begynner å komme i

sussi86

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Havn!! Endelig!! Nå har vi vært å hentet vognen å den var aldeles nydelig, sengekanten er kjøpt inn i dag, litt mer søte klær som jeg kom over ;) lakener osv. Nå venter jeg bare på lekegrinden som er bestilt ( skal ha denne som en liten hvileseng i stuen i begynnelsen), så skal jeg levere inn dynene i fra storesøster på rens ( da jeg ikke har å ikke kjenner noen med tørketrommel) å da er det bare små ting som mangler. Alt er innkjøpt å klart!! Deilig følelse egentlig!! :) legger ved et bilde av vognen jeg :)ImageUploadedByBV Forum1371754468.051233.jpg

Det er herlig når man begynner å bli ferdig, jeg har også vært ute nesten i siste liten denne gangen, men nå er det ikke mye igjen å ordne. Veldig fin vogn forresten! :)

Det er herlig når man begynner å bli ferdig, jeg har også vært ute nesten i siste liten denne gangen, men nå er det ikke mye igjen å ordne. Veldig fin vogn forresten! :)

Ja jeg var mye tidligere ute med storesøster å gå ting på plass men denne gangen så har plutselig tiden gått litt i fra meg akkurat på det punktet! Hehe men ja, veldig deilig å føle at en har kontroll :)
Tusen takk! :)

Herlig å ha alt på plass ja :)
Godt å vite at om noe skulle skje litt før tiden så er hvertfall ting på plass ;)
Fine vogn :)

Eg begynne å bli litt stressa angående senga som eg har bestilt :P ikkje kommet ennå :P

Back
Topp