Begynner å komme i orden :-)

Snart_mor til3

August 2013
Er sikkert litt tidlig ute. Meeen nå er senga til lillebror skrudd opp og redd på :-) Det er så kos å dille med ting til lille. Flere som er kommet godt i gang ??

Har alt i hus, klær er vasket. Men ingenting er blitt lagt eller satt der det skal enda :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har alt i hus, klær er vasket. Men ingenting er blitt lagt eller satt der det skal enda :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Samme her :) Eller klærne er i kommoden da :)

Her flyter alt. Men har alt i hus da :). Ikke no er der det skal være utenom vogna som er i bruk av storebror, og stellebordet:P

Alt klart her også nå. Det siste kjøpt inn til fødebagen i dag, så tenkte å pakke den neste uke når jeg bikker uke 37:) så kan baby bare komme:D

Venter nr 3 4. August:)

Nesten alt klart her også! Men driver på med alt annet jeg da. Nye garderobeskap kommer i morgen, kjøpt inn levegg til plattingen som skal fikses i morgen pluss beiset plattingen( ikke å anbefale som gravid) hehe! Tror det må være en del av redeprosessen. Så blir det å fikse ferdig det lille vi har igjen til bebis snart:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Her flyter alt. Men har alt i hus da :). Ikke no er der det skal være utenom vogna som er i bruk av storebror, og stellebordet:P
Samma her :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

alt av lapper er klippet av, enn så lenge bare lagt i kommoden.. mannen har skrudd opp seng, lekegrind, kommode.

Mangler fremdeles en del... Men begynner å komme seg nå! Imponert over dere som har alt klart... Lurer veldig på hvor dere finner tid og energi til det... Jeg ramler bed på sofaen etter hver endt arbeidsdag jeg... Håper veska ikke kommer før uke 38 ellers så blir det travelt ;)

Venter ei lita jente den 27. August

Er også så å si ferdig, bare fødebagen som slenger enda! :p Har begynt sånn smått og pakke, men så har ikke jeg så hastverk akkurat siden jeg ikke har termin før i slutten av august! :p

Tøy har jeg vasket etterhvert som det har kommet i hus, ellers er ikke noe klart;-) vil ha bag pakket innen en ukes tid- den er liksom viktigere jo tidligere bebis bestemmer seg for å komme. Alt annet kan vi jo bare ta etterpå;-) her er vogna bestilt men ikke kommet i hus... Ikke noe annet er ordnet!

Har stortsett alt under kontroll, vasket stortsett alt av klær, har en kommode fylt me babyklær, mannen har fådd skrudd opp en til som skal stå på badet som stellebord, så skal ordne noe klær å bleier osv ting som skal være dær kansje iløpet av dagen. Vogn er kjøpt for en evighet siden, å har redd opp til lillebabyen i sprinkelsenga, har sånn smått begynt tenke på fødebag denne uka å.. =),
Men planen om at badet vårt skulle være nyoppusset til baby kom går ikke helt etter planen, ser ut til at man bare må leve med det badet en stund til. Men bare småpusk igjen så har vi et flott nyopusset vaskerom, det bli flott få flytta vaskemaskinen fra badet å dit inn=)

Har stort sett alt i hus nå :-) begynt å vaske litt sengetøy og begynt å pakke fødebagen.
Kos å gjøre i stand :)

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Nesten ferdig med min del av fødebagen. Må kjøpe noe småstæsj.
Alt av klær og utstyr er vasket. Mangler bilstol som er på utlån. Har redd opp leandervugga og satt den med teppe over. Kjøpt sprinkelseng, lufter madrasser, rer opp vugga på soverommet i morgen og pakker liten fødebag til vesla også da.. Trenger vel tripp trapp stol når jeg tenker meg om, siden vi har kjøpt sånn newbornsete, men det haster ikke. Butikkene er åpne i august og, og jeg er rå på nettshopping :-)

Back
Topp