Begynner å kjede meg. Ingen tegn til noe, men slapp og fysen på søtsaker. Hvordan er formen din?

M-40327541

Flørter med forumet
Snart er termin og det meste er gjort klart. Alle venner og familie jobber, og jeg er ganske rastløs av å være hjemme. Hadde mye energi da permisjonen startet, men nå er jeg mer slapp og tiltaksløs. Jeg skal ikke klage da, for er i forholdsvis god form og har det bra. Matlysten er på bånn mens søtsuget er på topp. Kunne levd på frukt, boller og sjokomelk. Ikke bra, men kjenner det sklir litt ut nå.

Hvordan går det med dere andre som nærmer seg termin?

Jeg kjenner meg igjen i å være fysen på søtsaker! Idag og igår går juice ned på høykant, og det pleier jeg ikke å drikke til vanlig. :) Fødebag og fødebrev er klart, og utstyr og klær for den første tiden er på plass. Men jeg har ikke rukket å kjede meg eller bli rastløs ennå, for her prøver jeg å bli ferdig med å pusse opp kjelleren for utleie... Verdens dårligste idé å drive med slikt som høygravid (og jeg løfter ikke en finger, bare koordinerer håndtverkere! Men det er slitsomt nok), men det funker ganske bra mot å telle ned dager og timer til termin om ikke annet..

Jeg kjenner meg igjen i å være fysen på søtsaker! Idag og igår går juice ned på høykant, og det pleier jeg ikke å drikke til vanlig. :) Fødebag og fødebrev er klart, og utstyr og klær for den første tiden er på plass. Men jeg har ikke rukket å kjede meg eller bli rastløs ennå, for her prøver jeg å bli ferdig med å pusse opp kjelleren for utleie... Verdens dårligste idé å drive med slikt som høygravid (og jeg løfter ikke en finger, bare koordinerer håndtverkere! Men det er slitsomt nok), men det funker ganske bra mot å telle ned dager og timer til termin om ikke annet..
Haha. Herlig! Fint for å få tankene over på noe annet, selv om det kanskje ikke er det de fleste holder på med tett på termin. Juice har vi ikke hatt, men drukket saft for harde livet. Kirsebærsaft, helt nydelig! Og bananmilkshake. Fornuftig med en utleiemulighet!

Kjenner meg veldig igjen i det du beskriver!
Prøver å fylke dagene med relativt fornuftige gjøremål, men energinivået er stadig dårligere. I dag har jeg tatt på meg litt for stort prosjekt i å organisere og legge ut klær etter storesøsken for salg. Har konstant sittet med usunne ting foran meg og «trøstespist». Dagene går både fort og sakte, og jeg veksler mellom å ønske at fødselen skal starte nå og at det godt kan gå en uke til. :hilarious: Hodet er litt kaos, og det er lite som gir glede/overskudd og overskudd av følelser som gjør at jeg føler meg utilstrekkelig, lat, slapp og stygg:banghead:

Kjenner meg så igjen! Energinivået er på bånn og matlysten like så, men har så lyst på alt som er usunt. Er så utålmodig og vil bare at fødselen skal starte nå. Sover ekstremt dårlig på grunn av kynnere og «menssmerter». Men skjer ikke noe enda, tydeligvis.

Prøver å fylke dagene med relativt fornuftige gjøremål, men energinivået er stadig dårligere. I dag har jeg tatt på meg litt for stort prosjekt i å organisere og legge ut klær etter storesøsken for salg. Har konstant sittet med usunne ting foran meg og «trøstespist». Dagene går både fort og sakte, og jeg veksler mellom å ønske at fødselen skal starte nå og at det godt kan gå en uke til. :hilarious: Hodet er litt kaos, og det er lite som gir glede/overskudd og overskudd av følelser som gjør at jeg føler meg utilstrekkelig, lat, slapp og stygg:banghead:
Takk for at du deler. Rart med disse samvittighetsføkelelsene. Kjenner også på det å føle meg lat og stygg nå. Håret er så gustent, utslett har jeg mye av. Liker ikke så godt kroppen min nå som tidligere i svangerskapet. Har også følt meg utilstrekkelig, tvilt på meg selv og vært litt selvdestruktiv i tankemønsteret. Hjelper når jeg føler meg produktiv, men da må energinivået være der. Veldig dum karusell, for bør heller nyte hvert sekund med stillhet, mulighet til å sove midt på dagen.
Kjenner også på det å veksle mellom at det skal skje nå og det at det bør vente.
Jaja. Noen dager må man bare tillate seg at sklir ut. Det er sikkert for noe at tempoet ikke er på topp hele tiden. Lykke til☺️

Samme her! :wtf:
Har vært i skikkelig nesting-modus i det siste, så det meste er gjort. Er så sliten, begynner å bli lei av menssmerter og nedpress.. Men det varierer mellom litt panikk og det å glede seg noe enormt, haha. :nailbiting:

Kjedespiser definitivt mer for tida! Craver mest frukt, men har også spist litt for mye smågodt i ukedager de to siste ukene. :smiley-ashamed004

Sitter med samme tankene som dere! Ønsker gjerne fødsel og bli ferdig med dette, samtidig så passer det dårlig med fødsel da vi ikke får bil før torsdag, og vi og driver og pusser opp utleieleilighet. Har hatt takvise mensenmurringer i hele dag, så håper litt det er starten på noe! Men tviler veldig. Er bare 38+0

Er bare 35+2 og formen er varierende. Måtte ta jern pga jernmangel (var veldig trøtt pga det), men ble ganske dårlig i magen så droppa det nå siden jeg må ha LITT energi fot å jobbe med masteroppgaven min. Er sykemeldt fra min vanlige jobb, men likevel tungt med den masteroppgaven og ligger litt bak skjema. Ellers har jeg prøvd å rydde opp i skap og skuffer, ordne til babyen kommer, prøve å pakke ut de siste flytteboksene som har stått i kjelleren i type 2 år. Føler jeg aldri blir ferdig, haha. Vaskedama er på ferie og har forlenget ferien med et par uker nå, så ble brått mer arbeid på meg. Vi har jo 3 gutter som lager en del rot. Skal ha kontroll UL på fredag og har litt angst for at gynekologen vil fremskynde KS datoen som opprinnelig er i uke 38+1, har jo et tynt KS arr som krever oppfølging og baby var stor... Har nemlig lyst til å bli ferdig med alt i huset for etter KS får jeg jo ikke gjort så mye med det første.

Er bare 35+2 og formen er varierende. Måtte ta jern pga jernmangel (var veldig trøtt pga det), men ble ganske dårlig i magen så droppa det nå siden jeg må ha LITT energi fot å jobbe med masteroppgaven min. Er sykemeldt fra min vanlige jobb, men likevel tungt med den masteroppgaven og ligger litt bak skjema. Ellers har jeg prøvd å rydde opp i skap og skuffer, ordne til babyen kommer, prøve å pakke ut de siste flytteboksene som har stått i kjelleren i type 2 år. Føler jeg aldri blir ferdig, haha. Vaskedama er på ferie og har forlenget ferien med et par uker nå, så ble brått mer arbeid på meg. Vi har jo 3 gutter som lager en del rot. Skal ha kontroll UL på fredag og har litt angst for at gynekologen vil fremskynde KS datoen som opprinnelig er i uke 38+1, har jo et tynt KS arr som krever oppfølging og baby var stor... Har nemlig lyst til å bli ferdig med alt i huset for etter KS får jeg jo ikke gjort så mye med det første.
Tøft av deg å jobbe med master samtidig som du er høygravid! Vi tømte ut av siste flyttekasse for sånn en måned siden, og da var det over et år siden vi flyttet inn , så føler med deg :dead: Men husk å slappe av også, innimellom slagene. Skjønner at det er mye å få gjort men viktig at du ivaretar deg selv også:Heartpink

Samme her! :wtf:
Har vært i skikkelig nesting-modus i det siste, så det meste er gjort. Er så sliten, begynner å bli lei av menssmerter og nedpress.. Men det varierer mellom litt panikk og det å glede seg noe enormt, haha. :nailbiting:

Kjedespiser definitivt mer for tida! Craver mest frukt, men har også spist litt for mye smågodt i ukedager de to siste ukene. :smiley-ashamed004
Jeg skulle gjerne hatt litt menssmerter og nedpress Hos meg er det ikke mye tegn til fødsel:D

Tøft med master, ja! Sikkert ikke bare bare å holde fokus i en så spennend tid med de kroppslige forandringene i tillegg. Å ha jernmangel er tungt! Lykke til med master! Tenk så godt når den er levert!

Back
Topp