Begynner å glede meg.. <3 Hvordan er det med dere??

• Trådstarter Trådstarter ~Lillepusekatt~
  • Opprettet Opprettet
L

~Lillepusekatt~

Guest

Har slitt med SÅ blandede følelser i forhold til dette svangerskapet.. Men nå er det så herlig å kjenne på for hver dag at jeg begynner å glede meg SKIKKELIG!
Har fått den der  "gravidfølelsen", magen har fått en liten kul, bare noen uker til får vi vite om det er gutt eller jente, kjenne liv og hele pakken..

Og dette er første svangerskapet mitt uten ekstrem svangerskapskvalme. Er nesten ikke kvalm lenger og har sluttet å spy, og det er HERLIG! Føler jeg får nyte det mer denne gangen <3  Håper formen holder seg like god de neste 29 ukene

Hvordan har dere det? Begynner dere å føle dere  g r a v i d e???

Det er virkelig en herlig følelse ja :D 

Tørr ikke å glede meg helt enda jeg, skal på UL om 1 uke, så holder tilbake følelsene litt. Har dessverre på følelsen at noe er galt, vet ikke hva og det er sikkert ingenting, men greier ikke å glede meg før etter vi har vært på UL.

Har en hard kul nederst på magen, men har mage fra før, så ser bare feit ut ;p 

Føler meg gravid siden jeg kaster mye opp, men tenker nesten bare at jeg er syk :p Kvalmen har heldigvis begynt å bli bedre nå da, så håper den blir helt borte snart :D

Har ikke sluppet jubelen løs her enda nei.. Kommer nok ikke til å senke skuldrene før jeg har vært på UL om 14 dager! Kommer til å bli lange 14 dager, men jeg får bare holde ut :)

Eg gleder meg! Men i det jeg ikke har hørt hjerteslaget enda, eller å ha vært på ultralyd, så slipper eg ikke ut jubelen heilt enda, først må eg vite at alt går bra med nurket mitt:-)

Jeg har begynt å glede meg litt, selvom jeg ikke klarer å slappe helt av å nyte det. Dette er første gang jeg er gravid, og alt er veldig nytt. Har hatt få tegn, men de har nå forsvunnet, så føler meg også veldig usikker.

Jeg har gledet meg siden jeg var overbevist om at jeg var gravid bare et par dager etter eggløsning :-) Er også sikker på at alt kommer til å gå bra, selv om jeg, som så mange andre, sjekker papiret etter blod når jeg er på do....

Begynte å føle meg ekstra gravid i går da jeg måtte til legen, og han fylte ut helsekortet.

Jeg synes det er vanskelig å tro helt på det, selv om jeg merker at kroppen forandrer seg, før jeg har sett det selv :)

Skal på ultralyd om to uker da, så da håper jeg alt er i orden, så vi bare kan glede oss :)

Gleder meg, samtidig som jeg er veldig redd for at det skal gå galt.... Er så utrolig innstilt på dette, at det blir en knekk om det ikke skulle være noe der....

Men lever i håpet og troen på at dette skal bli min største lykke i livet:D

En uke til jeg får svar på hva som skjer der inne:)

Jeg gleder meg stort over denne graviditeten. Gleder meg til gravidmagen kommer for fullt. Akkurat nå føler jeg meg bare småfeit. 

Back
Topp