Begynner å forstå at jeg er gravid

venter nr 2

Glad i forumet
   Det er rart å tenke på at jeg er gravid, har hatt ønske om dette i mange år men smabo var ikke klar før nå, og nå venter vi vårt lille barn som SKAL klore seg fast i 9 mnd[:D][:D]                   

Men med dette så har det kommet en del tegn som jeg bare nyter,
- Ømme og hovne bryster
- stikkninger og mensmurringer
- kvalme på kvelden og morgenen
- veldig trøtt( er ikke sikkert dette er noe tegn, men er sykt trøtt om dagen)

Gleder meg så veldig til magen vokser og det begynner å syntes, kan nesten ikke vente[;)]

Typiske gravid symptomer det

så godt å høre at det begynner å gå litt opp for deg hihihi blir så kos å dele halve svangerksapet med deg & slutten av mamma permisjonen for meg da tihi

Er så glad på deres vegene[:D]

Ja det blir stas[:D][:D] Gleder meg[:D]

Begynner sånn smått å gå opp for meg også! Og det er jo så utrulig morsomt! Storkoste meg da jeg gikk gravid sist. Bare de første 12 ukene kan gå så blir det bra.Kvalmen og trøttheta er til tider drepende! Var lettere sist da jeg kun hadde meg å tenke på, men nå er det en liten gutt som krever litt. Men er heldigvis i fødselspermisjon noen uker til [;)] Lykke til!!

gratulerer så masse...
jeg har nesten inegen symptomer enda, noe ømme bryster that`s it.....
deilig å slippe kvalmen ... det må jo være så plagsomt....
når har du termin???

Har termin 2.januar, kanskje det blir nyttårsbaby;-) Har vært kvalm nesten siden på den tida egget festet seg, kan i alle fall se slik ut når jeg teller dager på kalenderen. Trodde ikke det var mulig å bli kvalm så tidlig. Sist fikk jeg det først i uke 6. Har i tillegg fått flere andre symptomer veldig tidlig.
Nyt det å kun ha ømme bryster!! :-)

Det begynner å gå opp her også. Og jeg merker at selv om lillejenta mi bare er 11 mnd så husker jeg fint lite av hvordan jeg hadde det helt i starten. Klarer ikke å tenke på noe annet enn den lille spiren og om ditt og datt er normalt, hihi...

Vi får kose oss med symptomene, det er jo bare gulla våre som melder fra om at de vokser der inni.

Back
Topp