Begynner å få

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
så innmari gode rutiner nå!!!!!
Yrja er 7 uker. I går fikk hun siste måltid når kl var 22. Hun har litt problemer med å få opp rapen etter måltid så vi la henne ikke før 23, men da sov hun også[:)]
Og da sov hun helt til 0630 før hun skulle ha mat igjen.  Syntes det er kjempebra jeg!!
Så fikk hun mat og sovnet igjen.[:D]

Nå er det bare mamma igjen som også må bedre søvn rytmen, husvasken og klesvasken går ikke noen steder[;)] selv om jeg tror det he he

Å så herlig da. Heldiggris, men skal vel ikke klage. I går ble han 8 uker og natt til i dag så la han seg som vanlig 20.00 og våknet ikke før 0300!!!!!!!!!!!!!!! HEle syv timer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI
Så ga jeg han mat og han sovnet fort igjen etter det og våknet ikke opp igjen før 0630!!!!!!!!!!!!
JIPPI. Men jeg vil lære han at man ikke står opp før nærmere åtte, så jeg la han gijen etter å ha gitt han mat og han klagde ikke han før 0800!!
Han er blitt vant til rutinene nå heldigvis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så nå ser jeg et lys i tunnelen ja. Regner nok med at han trenger nattmaten i en del uker til kanskje, men jeg får nok søvn uansett jeg, legger meg jo mellom 2200 og 2300 så nå synes jeg alt er bare fantastisk. Helt frisk er hanblitt også. ENDELIG KAN JEG NYTE BABYEN MIN!!!!!!!!

her har hun begynt å sovne klokka 6, så må ta kvelds stelle tiiiidlil.. har ikke hadd kvelds stell på henne på flere dager.... hun sover til klokka 3, spiser å sovner igjen... å sover til 7 tia.... godt sovehjerte på tøtta mi[:D]

Back
Topp