Begynner å få troen!

Knerten&Mamma'n

Betatt av forumet
7 dpo i dag og begynner å ane et aldri så lite håp for denne ppen:)
"vannete" utflod,stikninger/øm i mage og rygg,føler meg oppblåst og er plutselig blitt skikkelig kvisetryne(noe jeg aldri er).

Kjenner at den kommende uken frem til testing kommer til å gå veldig seint nå,men er så redd for å tro og håpe for mye også,for da blir jo skuffelsen såå stor igjen.

Men krysser fingrene for at jeg får flytte inn her med dere koselige jenter/damer i løpet av neste uke

mater qui amat filii skrev:
Vi krysser fingrene med deg! :) Og alle andre, som venter og håper! :)

Singnerer denne:-D

Håperpåentil skrev:

mater qui amat filii skrev:
Vi krysser fingrene med deg! :) Og alle andre, som venter og håper! :)

Singnerer denne:-D

Signerer jeg også. :D

Åhh, så spennende, jeg er 6 dpo, å er helt lik.
Er i tilegg blitt skikkelig forskjøla :( Så er veeldig ubehagelig når jeg hoster :(

Krysser fingre for at du har ei spire i maven ;:D

Hihi søte jentene:D Farlig å henge for mye her inne på juni2013 altså.Redd for å måtte snike meg sakte ut igjen,for det vil jeg ikke nå!:p

Masse lykke til dere andre som sitter i håpet også,og gratulerer så mye til dere som har fått positiv test:)

Tina pusen skrev:
Er i tilegg blitt skikkelig forskjøla :( Så er veeldig ubehagelig når jeg hoster :(

Nei æsj da,er du forkjølet også?:( Jeg har bihulebetennelse nå og gremmes hver gang jeg skal gå å snyte meg for da kjenner jeg "knivstikk" i magen:p
Masse god bedring til deg,og håper vi kan flytte inn her sammen:D

Knerten&Mamma'n skrev:

Tina pusen skrev:

Nei æsj da,er du forkjølet også?:( Jeg har bihulebetennelse nå og gremmes hver gang jeg skal gå å snyte meg for da kjenner jeg "knivstikk" i magen:p
Masse god bedring til deg,og håper vi kan flytte inn her sammen:D

Huff, det er vondt :( Ja stikker å knyter seg i maven, nedre del, hver gang jeg hoster :( *fosterstilling er tingen* :P Blir jo spennende å se, kløør å stikker rundt i navlen min for tiden også. Ubehagelig.

Back
Topp