Begynner å bli virkelig..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja, da har jeg fått brev fra fødeavdelingen om at vi er hjertelig velkomne i september.. [:D] Er så rart nå, for alt blir så virkelig!! Seng og vogn og stellebord er bestillt og de på føden vet at vi kommer.. Babyen sparker og holder leven inni der.. *sukk*
Gud så jeg gleder meg altså! Og det er jo ikke lenge igjen heller.. [:D] Helt utrolig dere.. Vi kommer snart til å sitte med babyene våre i armene..!!

Spent ja..?! Det er bare forbokstaven.. [:D] 

har ikke fått noe brev jeg.... men jeg har jo ikke bestilt eller kjøpt noen møbler ennå heller... ting skjer vel etter hvert?

tokk det lang tid fra dere "søkte" til du fikk brevet da? leverte skjemaet til føden i forrige uke... men ikke fått noe brev enda

jordmor sendte jo søknad om fødeplass samtidig som hun søkte om ul (det er vel sånn det foregår).. og jeg leverte "skjemaet" med informasjon om meg og G (det jeg fikk ved ul i uke 19) når jeg var på omvisning der oppe for 2 måneder siden... jeg har ikke hørt noe mer..

snakker dere om det lilla brevet som fødeavdelingen skal ha? jeg leverte det da jeg var i uke 18..har ikke fått noe brev!!

Hæææææææ, hva slags brev? Hva har jeg gått glipp av? Nå ble jeg stressa [&o][:-]

Back
Topp