Begynner å bli virkelig!

Blir mer virkelig da så gleder meg masse til oul og jm.
Har både sett og hørt nurket i uke 9 da, men syns alikevel det ikke er virkelig enda, var såpass stresset da jeg var der.
 
Blir mer virkelig da så gleder meg masse til oul og jm.
Har både sett og hørt nurket i uke 9 da, men syns alikevel det ikke er virkelig enda, var såpass stresset da jeg var der.
Ja, enig! Er vel litt stresset ved tidlig ul, fordi en er redd for at det ikke er liv. Håper neste ul blir stor stas for deg❤
 
Skal til jordmor i morgen!!
Gleder meg, håper ting blir litt mer ekte da:)
Trenger litt positive tanker etter en blytung uke!!
 
Var til jordmor på mandag og hun fant ikke hjertelyden. Er kommet til uke 12+4 nå :) Kan fortsatt ikke fatte at jeg skal bli firebarns mor. Håper det går opp for meg snart :)
 
jeg er fortsatt litt sånn i tåka jeg :( Føler meg ikke gravid.. selvom jeg har mulighet til å høre hjertelyd hver dag.. men jeg er ganske sjuk for tiden og huset er ikke ferdig, så følelsesmessig er det bare kaos.. ikke rart jeg ikke klarer å nyte graviditeten..
 
Jeg har fått sitt lille i magen 3 ganger og syns fortsatt det er uvirkelig :) Det skremmer meg at jeg ikke har mer følelser for den lille i magen. Men tror det er en forsvarsmekanisme, for jeg klarer ikke å tro på at jeg skal være så heldig å få 3 friske og glade barn.
 
Ja, det begynner å gå opp for meg nå!

Vi fikk nettopp svaret på duotesten, og alt er bra med den lille tassen vår:joyful:. Vi fikk se og høre en veldig aktiv krabat på ultralyd i uke 13, og det er like fantastisk og uvirkelig hver gang!:)

Og veldig deilig å faktisk være i god form som gravid :)
 
For min del så må jeg ikke høre hjertet slå, ds jeg har sett den lille på ul. Det var beroligende nok for meg☺️
 
Back
Topp