Begynner å bli utålmodig

Ninni

Glad i forumet
Septembermødre <3
Marsboerne2017
Venter på livstegn fra den lille. Er andregangs og 15+3 i dag. Sist kjente jeg de første livstegnene i uke 16 + noe og den gangen var morkaka foran. Denne gang er den bak. Var ganske sikker på på kjenne liv tidligere denne gangen. Flere flergangs som ikke kjenner noe enda?

Venter på livstegn fra den lille. Er andregangs og 15+3 i dag. Sist kjente jeg de første livstegnene i uke 16 + noe og den gangen var morkaka foran. Denne gang er den bak. Var ganske sikker på på kjenne liv tidligere denne gangen. Flere flergangs som ikke kjenner noe enda?
:stop: Jeg! 18+1 idag:wtf: Morkake foran.. Men tror jeg har kjent noe... Men det er sjelden, går flere dager mellom hver gang jeg innbiller meg det.. Vil kjenne liv hver dag jeg også snart!

Jeg er 16+6 (førstegangs) i dag og vet jeg har morkaka bak, men fortsatt ikke sikker på at jeg har kjent noe som med sikkerhet er spark. Gleder meg sååå til jeg kan være sikker og håper jeg slipper å vente så mye lenger!

Jeg er 15+4 og andre gangs. Har ikke kjent liv enda men har morkaka foran. Det hadde jeg første gang også men kjente liv i begynnelsen av uke 15. Jeg tenker at de sparkene er så svake i begynnelsen at man må være 100% fokusert å kjenne de, noe som er så vanskelig å være når man har et så aktiv barn rundt.

Jeg er 18+0 og andregangs. I mitt første svangerskap kjente jeg liv fra uke 15, da var morkaka på baksiden. Har ikke vært på OUL enda, så vet ikke hvor den ligger denne gang. Synes jeg så vidt begynner å kjenne små dunk eller "forflytninger" i magen med ujevne mellomrom, så håper det er den lille i magen som gir beskjed om at h*n er der ;)

ikke noe fast. innimellom når jeg er helt nedstresset góg hviler godt... ellers fint lite ennå...

Er 4.gangs her og kjente liv uke 16. Ventet og ventet.. Etter uke 18 har jeg kjent daglig❤

Kjenner av og til spark, men når jeg ligger på magen i sengen kjenner jeg bevegelse :)
16+3 her ;)

Jeg er 15 uker i dag og er også utålmodig. Er tredjegangs. Har ikke kjent noe som jeg med sikkerhet kan si er bevegelse, så jeg gleder meg veldig til både det skjer og at magen kommer litt tydeligere frem. Det ser bare ut som jeg har spist godt nå :p

Kjenner fortsatt ingenting, men er bare 15+5 og har morkaken på fremsiden. Har heller ingen særlig mage heller, så begynner bli utålmodig på å SE gravid ut også :)

Har kjent bevegelse fra uke 14, men det er nok fordi h*n ligger så langt til venstre. Kjente ikke noe før etter uke 19 med første:)

Back
Topp