Begynner å bli utålmodig!

Nexie

Betatt av forumet
Jeg har enda ikke fått time til ordinær UL!
Åååå, jeg vil jo ha time så fort som mulig!!

Fastlegen min hadde selvsagt glemt å sende henvisning til dette, fant JM ut når jeg var hos henne forrige uke..Hun la da inn en bestilling på det, men jeg har da ikke fått noe time enda.

Er jo snart i uke 16, og er veldig redd det er lang ventetid! 

Vet dere hvor lang ventetid det kan være på sånt?

Eg trodde og legen hadde glømt å sende henvisning til UL for meg.
Men endelig dukka den opp i posten!
Fikk den når eg var 15+1, så syns eg fikk den seint..

Håper du får din snart da! Du kan jo ta en tlf å purre litt på de :)

Jeg har heller ikke fått innkallelse til ordinær UL enda men jeg vet hvorfor. Når jeg var oppom føden på en tidlig UL i uke 9 for å få time til ordinær så kunne de desverre ikke sette opp noe fordi de aner ikke hva som skjer der i den tiden jeg skal ha UL. Føden her blir stengt 12 oktober, der skal vere gynekolog og UL enkelte dager men de vet ikke når det begynner og hvilke dager.  Helt vanvittig at de ikke har fått på plass ting enda, syns synd i de som jobber der for de er kjempefortvilet over hele situasjonen. De vet der skal vere en form for tilbud til de gravide men ikke hvilke og ikke hvordan jobbsituasjonen deres blir! hører til Helse Førde og de står svææææææææært lavt i min bok nå!! De har vist i et år snart at føden skal stenges og alikevel har de ikke ting på plass 1 mnd før den stenger!!! Håper vi begge får den fort ;)

ring sykehuset og høre om de har fått henvisningen? det gjordet jeg. fikk vite at de hadde sendt ut brev den dagen om time.

Back
Topp