Begynner å bli tungt!!

Lykkelig3barnsmor

Flørter med forumet
Jeg er nå 28+2 og har hele 12 uker igjen av svangerskapet! Magen min er allerede blitt kjempestor, og det er tungt å bøye seg!! [:o]

Jeg regna med at jeg ville bli ganske stor siden dette er det tredje svangerskapet mitt, men det virker så lenge til fødselen. Er også en del plaget med kynnere, men det skal jo bare være positivt. Jeg synes det er tungt, men det blir enda tyngre når noen folk som jeg ikke kjenner må kommentere magen min. Da føler jeg meg som en elefant!! Men, men, jeg får vel bite tennene sammen og komme meg gjennom dette siste trimesteret! Det er jo en trøst at jeg er begynt på 7. måned!! [:)]

Noen som føler det på samme måte?? Trenger litt oppmuntring!!

Har ikke kommet så langt, men ville bare gi deg en oppmuntring!

Håper det hjelper at våren nærmer seg....tenk så deilig det er når sola skinner og fuglene kvitrer. Det hjelper i allefall på humøret selv om det fortsatt er tungt å bære en litt stor mage! Tida går kanskje litt fortere på våren?

Ønsker deg lykke til i neste trimester!

Klem, M

hehe vet åssen du føler, men kan desverre bare si: bare vent...[;)]

ORIGINAL: snart3barnsmamma!!

Jeg er nå 28+2 og har hele 12 uker igjen av svangerskapet! Magen min er allerede blitt kjempestor, og det er tungt å bøye seg!! [:o]

Jeg regna med at jeg ville bli ganske stor siden dette er det tredje svangerskapet mitt, men det virker så lenge til fødselen. Er også en del plaget med kynnere, men det skal jo bare være positivt. Jeg synes det er tungt, men det blir enda tyngre når noen folk som jeg ikke kjenner må kommentere magen min. Da føler jeg meg som en elefant!! Men, men, jeg får vel bite tennene sammen og komme meg gjennom dette siste trimesteret! Det er jo en trøst at jeg er begynt på 7. måned!! [:)]

Noen som føler det på samme måte?? Trenger litt oppmuntring!!

Jeg føler det på samme måte, men venter jo den første.............[8|]
Tenker med gru på hvordan jeg blir om tre måneder!!!!

ORIGINAL: monicabebe

Har ikke kommet så langt, men ville bare gi deg en oppmuntring!

Håper det hjelper at våren nærmer seg....tenk så deilig det er når sola skinner og fuglene kvitrer. Det hjelper i allefall på humøret selv om det fortsatt er tungt å bære en litt stor mage! Tida går kanskje litt fortere på våren?

Ønsker deg lykke til i neste trimester!

Klem, M

Signerer dette flotte innlegget! Tenk fremover! Blir jo bare lysere og lysere ute, og snart kommer det gåsunger på trærne. Kommer til å bli en fin vår, og jeg tror du kommer til å klare deg så fint så. [:)]

Lykke til med de siste ukene! [:D]

Det er det samme her.
Jeg har allerde en stund hatt litt problemer med og bøye meg.
Og enda større skal den vel bli her..... [:D]

er så enig så enig, skal bli så vannvittig deilig og få igjen kroppen min, dette er tungt...[:'(]

Back
Topp