Begynner å bli stor

Mamma*til*4

Flørter med forumet
Begynner å bli stor... dette er uke 26 og 9 kg tungre. Merker ALT begynner å bli større..men det er helt ok.
Liker kulen min jeg

Vedlegg

• 060.JPG
    060.JPG
    60 KB · Visninger: 208
Kjempe fin;) begynner også å få litt mer definert gravidemage noe jeg IKKE hadde sist, å det elsker jeg;)

Lurer på hvor du har gjemt de 9 kgene. Du ser smashing ut!

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Så fin!:) Føler med deg, merker at alt er tyngre, å bøye seg, å bære ting, klærne er trange, å snu seg i sengen er ikke like lett som før. Men nyter tiden og magen som er en del av den. Idag kjøpte jeg noen fine klær (ikke mamma klær) som jg skal ha til ferien om to uker. Lange skjørt som går under magen og noen fine bluser og singletter som sitter litt løst. Trengte ikke å gå noe særlig opp i str heller da fasongen på mange av våren og sommerens klær ikke skal sitte så tett på kroppeb. Føler meg fin i de, og gleder meg til å bruke de. Anbefaler alle å gjøre det samme hvis det gjør det lettere å føle seg vell:)

Kjempe fin mage! Elsker magen magen min mer og mer for hver dag som går og den vokser :)

Tusen takk dere. Nå er jeg kommet til 10 kg. Hehe... Hvordan skal det ende???!!! hvor mye har dere lagt på dere?

Tusen takk dere. Nå er jeg kommet til 10 kg. Hehe... Hvordan skal det ende???!!! hvor mye har dere lagt på dere?

Jeg var 22+4 da jeg hadde gått opp 4,8kg. Men med guttungen hadde jeg gått opp 10kg ved uke 23 :p

Back
Topp