Begynner å bli stille her

SHS

Elsker forumet
Jeg synes det begynner å bli stille her. Husker fra forrige baby at det ble fort stille på babyverden når folk var tilbake i jobb. Er det flere som synes det? Håper vi klarer å holde på folk litt til :)

Er du inne på skjult? Er mer aktivitet der altså:) men er ikke så mye som det var rundt desember:p hehe

Ble ganske stille etter nyttår ja. Er nok litt ymse grunner, men mange er tilbake i jobb.

Forumet jeg var på i 07 hadde masse aktivitet fram til barna var rundt 2 år, selv om folk jobbet. Så ble det helt stille etter 2,5 år. Det er fakrisk ganske mye liv i den gjengen enda men nå på fb :) Er store forskjeller. Den gruppa var det mye mer aktivitet enn vi noen gang har hatt da :p

Ja synes det er blitt betraktelig mye stillere desverre. Håper det blir litt mere liv etter hvert.

Håper det tar seg litt opp igjen. Det er jo så koselig å skravle med dere =)

Det er fortsatt en del liv på "voldemort", men der har ikke jeg vært så aktiv.

Åhjes var mye aktivitet i desember å etter det har det vært rolig :p men jeg ønsker jo at det blir aktivt fremover da :p

Ble ganske stille etter nyttår ja. Er nok litt ymse grunner, men mange er tilbake i jobb.

Forumet jeg var på i 07 hadde masse aktivitet fram til barna var rundt 2 år, selv om folk jobbet. Så ble det helt stille etter 2,5 år. Det er fakrisk ganske mye liv i den gjengen enda men nå på fb :) Er store forskjeller. Den gruppa var det mye mer aktivitet enn vi noen gang har hatt da :p
Da må det ha vært en sykt aktiv termingruppe :p trodde vi var aktiv liksom (før jul vel og merke..)

Jeg holder helst til inne på skjult ;)

Liker ikke dele for mye, man vet aldri hvem som sniker rundt her ;)

Etter desember har det roet seg betydelig. Ellers er jeg ikke ofte her på åpent. Holder mest til på skjult, men nå som jeg jobber har jeg ikke anledning til å bruke mye tid på BV

Er mer liv inne på skjult ;)
Har blitt litt mindre aktivitet der inne også, men det er vel naturlig når folk begynner å jobbe igjen.

Nei men inne på skjult slipper en å tenke over hva en skriver:p derfor det blir mest der for min del:)
Ja hvis man ønsker at folk ikke skal kjenne deg igjen ja da skjønner jeg :) Tenkte mer sånn "hva spiser ungene deres til middag-tråder" :p

Jeg har hvertfall ikke vært her inne på leeeeenge, men tok turen innom i dag for å høre hvordan deres hadde det på matveien (for min er nemmelig helt elendig til å spise, noe som gjør at jeg vil rive av meg håret), men fant tråden om "favorittmat", hvor jeg så at jeg er ikke heeeelt alene :P

Back
Topp