Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det tar seg litt opp igjen. Det er jo så koselig å skravle med dere =)
Det er fortsatt en del liv på "voldemort", men der har ikke jeg vært så aktiv.
Hva er det?
Da må det ha vært en sykt aktiv termingruppeBle ganske stille etter nyttår ja. Er nok litt ymse grunner, men mange er tilbake i jobb.
Forumet jeg var på i 07 hadde masse aktivitet fram til barna var rundt 2 år, selv om folk jobbet. Så ble det helt stille etter 2,5 år. Det er fakrisk ganske mye liv i den gjengen enda men nå på fbEr store forskjeller. Den gruppa var det mye mer aktivitet enn vi noen gang har hatt da
![]()
Ja det var vel som desember hele tiden, men mange flere aktive daDa må det ha vært en sykt aktiv termingruppetrodde vi var aktiv liksom (før jul vel og merke..)
Jeg holder helst til inne på skjult
Liker ikke dele for mye, man vet aldri hvem som sniker rundt her![]()
Ja det kommer jo litt an på hva man skriver da. Ikke alt som er så personlig og hemmelig.Jeg holder helst til inne på skjult
Liker ikke dele for mye, man vet aldri hvem som sniker rundt her![]()
Nei men inne på skjult slipper en å tenke over hva en skriverJa det kommer jo litt an på hva man skriver da. Ikke alt som er så personlig og hemmelig.
Ja hvis man ønsker at folk ikke skal kjenne deg igjen ja da skjønner jegNei men inne på skjult slipper en å tenke over hva en skriverderfor det blir mest der for min del
![]()
Ja vi burde nok bli flinkere til å lage tråder på åpentJa hvis man ønsker at folk ikke skal kjenne deg igjen ja da skjønner jegTenkte mer sånn "hva spiser ungene deres til middag-tråder"
![]()