Begynner å bli småsyk?

Miffy2017

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Våknet med litt sår hals på den ene siden, tung i kroppen og litt kløe i nesen. Er redd jeg begynner å bli forkjøla. Flere? Evt om dere har vært syk i et tidligere svangerskap?
 
Vært forkjølet med alle 3, med mellomste hadde jeg lungebetennelse, gikk fint men var jo et mareritt å være syk.. venter nå nummer 4, og er i ferd med å bli syk nok en gang:(:yuck:
 
Huske eg blei sjuk i veke 10 med første, fekk heilt panikk! Aldri vært så sjuk verken før eller siden (skyhøg crp, men dei fant ikkje ut ka som var gale, berre vondt overalt).
Har normalt sett veldig godt immunforsvar, men har vært (litt) sjuk alle mine svangerskap..
 
Er «offisiell» syk! Rennende nese, slapp, hodepine, sår hals og lett muskelverk og trøtt:arghh: Det føles ekstra tøft å være syk nå. Må vel være pga graviditeten:confused: vil bare ligge. Et ork å sitte eller bevege meg :meh:

Siden datteren min begynte i bhg for to år siden så har forkjølelsene kommet på rekke og rad hver høst og vinter. Jeg er mer syk enn hu:hilarious: og jeg mangler ingenting av vitaminer eller mineraler. Men jeg sover ikke så bra og er litt stressa. Kanskje derfor. Flere som har det noenlunde likt? :anyone
 
Back
Topp