Begynner å bli litt redd :(

Anita89

Elsker forumet
I går når jeg skulle tørke meg så var det litt lyse rosa blod på papiret:( Gikk og la meg, og våknet i dag morres. Var ingenting da, men først nå, kom det litt til:( Er så utrolig redd for å miste den lille spira jeg har :(

Dagens syting fra meg :P

Anita89 skrev:
I går når jeg skulle tørke meg så var det litt lyse rosa blod på papiret:( Gikk og la meg, og våknet i dag morres. Var ingenting da, men først nå, kom det litt til:( Er så utrolig redd for å miste den lille spira jeg har :(

Dagens syting fra meg :P

Det er sikkert ingenting å bekymre seg for , men gør med legen gvis det kommer mere..
Kjenner mange som spotter under graviditeten.Lykke til

Det var litt betryggende å høre:) Tusen takk.. Skal ta en ny test i morgen tenkte jeg. Så har jeg time hos legen på mandag:)

Akkurat samme skjedde med meg. Ble lettere hysterisk og bestilte time for ultralyd privat. Og har akkurat sett et bittelite bankende hjerte :)

FrustrertFrøken: Håper på det :) Så kjekt å høre.. Tusen takk for det :)

fus: Så bra at alt var fint hos deg:) Håper det samme her.. Skal til legen på mandag, men har lyst å ringe legevakten om det skal fortsette...det går vel an?

det trenger ikke bety noe. kan være mange grunner til blødning som ikke er farlig for svangerskapet :)
jeg har hatt blødninger med begge mine og det har gått helt fint :)

går forsåvidt selv og venter på ultralyd på mandag etter blødning sist tirsdag. ul tirsdag og i dag kunne ikke konkludere... så vi får krysse fingrene for oss begge :)

Jeg har hørt av ei venninne...hvis en skal miste, så får en veldige magesmerter. Så jeg velger å tro på det... Og skikkelig vonde magesmerter har jeg ikke hatt, kun smerter som om mensen er på vei liksom.

Vi får krysse fingrene for oss å håpe at vi fortsatt får være inne på dette forumet:)

Anita89 skrev:
FrustrertFrøken: Håper på det :) Så kjekt å høre.. Tusen takk for det :)

fus: Så bra at alt var fint hos deg:) Håper det samme her.. Skal til legen på mandag, men har lyst å ringe legevakten om det skal fortsette...det går vel an?

Det legevakten kan gjøre er at de tar hcg blodprøve. Men noe mer gjør de ikke.. Men jeg er helt sikker på at det du har hatt er en ufarlig blødning. Veldig mange som blør under svangerskapet, helt normalt.

Det er sikkert ingenting å engste seg for, små blødninger er helt normalt :) Sist blødde jeg litt i uke 13, og fikk konstatert at jeg hadde lettblødende livmortapp, så kan være noe så enkelt også, eller bare en liten rift ;)

nøyaktig hvordan det oppleves er vel forskjellig fra person til person og gang til gang. jeg har mistet en del ganger og kan vel ikke si jeg har hatt magesmerter når blødningene har startet.... det finnes vel ingen fasit på slikt noe, men det viktige er jo at det slutter å blø, og er du skikkelig engstelig så reiser du til legevakten. de sender deg videre til gyn hvis du har blødninger :) hvis ikke ringer du legen din på mandag og ber om henvisning til gynpol, så får du ul :) jeg har opplevd at ivertfall de på gyn viser forståelse for situasjonen, om fastlege eller vakthavende på legevakt mangler ;)

Da fikk jeg kjøpt meg ny g-test, og tok den..:D Og for tredje gang sto det gravid og 3+ på den :D Så da bør jo det stemme:D

Back
Topp