Begynner å bli litt engstelig...

x1x83modell

Elsker forumet
Er 19+1 idag og kjenner liksom så lite liv...er litt frustrerende å ikke vite hva som er spark og ikke!! Er ei uke til UL idag, men er så redd for at noe er galt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg i mellomtiden...Kjenner alle dere andre liv???

De har funnet hjertelyden hos meg også to ganger, men er tre uker siden sist jeg var hos jordmor nå....Får prøve å få tak i noen i morgen! Eller så får jeg bare prøve å tenke postivt frem til neste uke..!

Sist kjennte jeg ikke særlig før ca i uke 20 (kjente litt i uke 15, men så "stoppet" det) Kjenner ikke noe nå heller, men hørte hjertelyden i går. Gleder meg til å kjenne liv hver dag-det er veldig beroligende.
Alt er nok i orden med din lille, men be evt om å få høre hjertelyden en gang til hvis det beroliger derg

Bare å slappe av. Er vel ikke før uke 24 eller 26 at du skal kunne kjenne liv, etter det jeg har hørt.

Takk til dere alle for beroligende svar!![:)] Får satse på at det går bra...håper dere har en fin kveld!!

Hvis dette er ditt første barn er det helt normalt å ikke kjenne noe enda.....for du vet liksom ikke helt hva det er du skal kjenne etter... Tror nok du bare skal ta det helt med ro....ikke stress med å tenke på det å så plutselig en dag før du aner det så er det noe der... Det er så utrolig svakt til å begynne med at det kan også være mulig at du allerede kan ha kjent noe om du visste hva du skulle kjenne etter...
Du får ha lykke til med å kjenne.....[:D]

Back
Topp