Begynner å bli lenge siden :)

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Hei alle november 2010 mammaer. Tenk at gullene våre er over et år allerede.
Jeg synes ikke det er lenge siden vi gikk og trippet i påvente av å bli gravid, for så å gå 9 mnd og bare lengte og vente. Så ble en etter en mor til disse herlige små, og nå er de allerede over 1 år.

Hver dag gir nye utfordringer, nye ord og bevegelser tas i bruk. Jeg håper dere alle nyter de fantastiske stundene med deres små sjarmtroll og får en fantastisk helg.


 


*I have a dream* skrev:
Hei alle november 2010 mammaer. Tenk at gullene våre er over et år allerede.
Jeg synes ikke det er lenge siden vi gikk og trippet i påvente av å bli gravid, for så å gå 9 mnd og bare lengte og vente. Så ble en etter en mor til disse herlige små, og nå er de allerede over 1 år.

Hver dag gir nye utfordringer, nye ord og bevegelser tas i bruk. Jeg håper dere alle nyter de fantastiske stundene med deres små sjarmtroll og får en fantastisk helg.



Hei! :)
Ja, tenk det! Syns tiden flyr avgårde jeg. Minien min løper rundt og babler som bare det :P

 
er en fantastisk alder de er i nå. tungt til tider da de virkelig begynner skjønne at de har en egen vilje. men samtisig er det så mye moro som skjer. Når de oppdager nye ting de kan. Så stolt de blir når de klarer formidle noe som vi forstår. Når nye ord kommer, ja kunne fortsatt i evigheten :) 
Elsker 1 åringen :)
 
Back
Topp