Begynner å bli lei...

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Ikke av og være gravid, men har bare så lyst å møte prinsessa nå, er 37 uker i morgen :) Klarer ikke å finne på noe om dagen heller så jeg sitter bare å tenker på fødsel osv.. Noen andre som føler det likt?

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Jeg har det helt likt, men jeg er bare så lei vondtene (bekkenløsning) og hver dag er en prøve :( Er snart 37 uker på vei, og da kan han bare komme :p

Ja fra i morgen er hun hjertelig velkommen :) men føler alle sier at en må gå over tiden første gang, håper ikke det :o

Riene kommer når du minst venter dem;) så mitt råd, hvil deg skikkelig å skjem deg bort med egenpleie:) vips er du i fødsel. Jeg har tro på at kroppen kommer raskere i fødsel hvis man slapper godt av på forhånd:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Riene kommer når du minst venter dem;) så mitt råd, hvil deg skikkelig å skjem deg bort med egenpleie:) vips er du i fødsel. Jeg har tro på at kroppen kommer raskere i fødsel hvis man slapper godt av på forhånd:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Takk for tips, får prøve å finne roen, ikke bare bare når man er en rastløs sjel :)

Trur sex hjelper. Jeg er bare en dag foran deg. Hadde sex forrige uke og endte med rier og åpning. Så går bare hjemme og venter på at de skal komme regelmessig. så er veldig spennende her om dagen.

Trur sex hjelper. Jeg er bare en dag foran deg. Hadde sex forrige uke og endte med rier og åpning. Så går bare hjemme og venter på at de skal komme regelmessig. så er veldig spennende her om dagen.
Åi såpass :) Jeg prøvde det ut i går, men har ikke hjulpet foreløpig :) sikkert enda kjedeligere å gå å vente når du faktisk har rier å åpning :)

Åi såpass :) Jeg prøvde det ut i går, men har ikke hjulpet foreløpig :) sikkert enda kjedeligere å gå å vente når du faktisk har rier å åpning :)

Det tok tre fire dager før jeg merket noe. Ja det er det. Men vi har pakket alt og bor i bagen siden det kan skje når som helst. Merker det blir mer og mer for hver dag. Så håper det ikke plutselig stopper opp nå. For da er det ikke mange dagene igjen.

Det tok tre fire dager før jeg merket noe. Ja det er det. Men vi har pakket alt og bor i bagen siden det kan skje når som helst. Merker det blir mer og mer for hver dag. Så håper det ikke plutselig stopper opp nå. For da er det ikke mange dagene igjen.
Ja håper det ikke tar så lang tid for deg og at det fortsetter sånn. Er det ditt første barn?

Ja håper det ikke tar så lang tid for deg og at det fortsetter sånn. Er det ditt første barn?

Ja det er det. Så er spennende å se om jeg skjønner alle tegnene riktig.

Jeg har det helt likt, men jeg er bare så lei vondtene (bekkenløsning) og hver dag er en prøve :( Er snart 37 uker på vei, og da kan han bare komme :p
Sånn har jeg det også. Er så vondt at ingen ting funker lenger så nå når jeg bikker 37 på torsdag kan han også bare komme!!:)

Venter nr 3 4. August:)

Gleder meg også utrolig mye! Er absolutt ikke lei av å bære gravid (ok, kanskje litt innimellom), men er klar for å møte henne nå (bare en del praktisk som mangler)... Er jo bare i uke 33 så må nok vente en del lengere enn deg!

Venter ei lita jente den 27. August

Takk for tips, får prøve å finne roen, ikke bare bare når man er en rastløs sjel :)

Hehe nei, jeg kjenner til den følelsen fra nr 1! Da syntes man alle er "teite" som sier at man skal slappe av å lade batteriene:p

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Hehe nei, jeg kjenner til den følelsen fra nr 1! Da syntes man alle er "teite" som sier at man skal slappe av å lade batteriene:p

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Hehe ja går jo ikke an å slappe av :)

Plutselig er du i fødsel skal du se :)
Sex kan hjelpe ja ;)
Å nei, du MÅ ikke gå over pga at du er første gangs, det kommet ann på om ul.termin stemmer med babyens termin det ;) men det er det ingen som vet :p

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Jeg nyter å gå gravid akkurat nå, er 34 uker jeg da så har litt lenger igjen enn deg og hun må gjerne bli der inne noen uker til, regner med hun ikke vil komme før på overtid da begge guttene har kommet etter igangsetting på overtid.
Blir sikkert litt mer lei når det begynner å nærme seg termin, men akkurat nå prøver jeg å nyte svangerskapet da dette nok er mitt siste.

Ja fra i morgen er hun hjertelig velkommen :) men føler alle sier at en må gå over tiden første gang, håper ikke det :o

Nei, man må ikke gå overtiden første gang. Jeg kjenner mange som fødte i uke 37-40 når de var førstegangs :D
Jeg fødte førstemann i uke 37+3 :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Back
Topp