Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips, får prøve å finne roen, ikke bare bare når man er en rastløs sjelRiene kommer når du minst venter dem så mitt råd, hvil deg skikkelig å skjem deg bort med egenpleie vips er du i fødsel. Jeg har tro på at kroppen kommer raskere i fødsel hvis man slapper godt av på forhånd
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Åi såpass Jeg prøvde det ut i går, men har ikke hjulpet foreløpig sikkert enda kjedeligere å gå å vente når du faktisk har rier å åpningTrur sex hjelper. Jeg er bare en dag foran deg. Hadde sex forrige uke og endte med rier og åpning. Så går bare hjemme og venter på at de skal komme regelmessig. så er veldig spennende her om dagen.
Åi såpass Jeg prøvde det ut i går, men har ikke hjulpet foreløpig sikkert enda kjedeligere å gå å vente når du faktisk har rier å åpning
Venter den lille jenta mi den 2 august
Åi såpass Jeg prøvde det ut i går, men har ikke hjulpet foreløpig sikkert enda kjedeligere å gå å vente når du faktisk har rier å åpning
Det tok tre fire dager før jeg merket noe. Ja det er det. Men vi har pakket alt og bor i bagen siden det kan skje når som helst. Merker det blir mer og mer for hver dag. Så håper det ikke plutselig stopper opp nå. For da er det ikke mange dagene igjen.Åi såpass Jeg prøvde det ut i går, men har ikke hjulpet foreløpig sikkert enda kjedeligere å gå å vente når du faktisk har rier å åpning
Ja håper det ikke tar så lang tid for deg og at det fortsetter sånn. Er det ditt første barn?Det tok tre fire dager før jeg merket noe. Ja det er det. Men vi har pakket alt og bor i bagen siden det kan skje når som helst. Merker det blir mer og mer for hver dag. Så håper det ikke plutselig stopper opp nå. For da er det ikke mange dagene igjen.
Ja det er det. Så er spennende å se om jeg skjønner alle tegnene riktig.Ja håper det ikke tar så lang tid for deg og at det fortsetter sånn. Er det ditt første barn?
Sånn har jeg det også. Er så vondt at ingen ting funker lenger så nå når jeg bikker 37 på torsdag kan han også bare komme!!Jeg har det helt likt, men jeg er bare så lei vondtene (bekkenløsning) og hver dag er en prøve Er snart 37 uker på vei, og da kan han bare komme
Hehe nei, jeg kjenner til den følelsen fra nr 1! Da syntes man alle er "teite" som sier at man skal slappe av å lade batterieneTakk for tips, får prøve å finne roen, ikke bare bare når man er en rastløs sjel
Hehe ja går jo ikke an å slappe avHehe nei, jeg kjenner til den følelsen fra nr 1! Da syntes man alle er "teite" som sier at man skal slappe av å lade batteriene
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Nei, man må ikke gå overtiden første gang. Jeg kjenner mange som fødte i uke 37-40 når de var førstegangsJa fra i morgen er hun hjertelig velkommen men føler alle sier at en må gå over tiden første gang, håper ikke det